Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til nyt firma søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg er ny herinde eller dvs jeg har kommet på sitet længe bare ikke som oprettet bruger.

Vi er 2 kollegaer som gerne vil starte noget op indenfor B2C/Webshop.

Problemet er bare vi ikke er de største computer genier Tongue Tied

Så vi tænkte om der måske var nogle herinde der kan den del og blive en del af projectet som medejer.

Hvad kan vi så tilbyde? Vi har begge en godt lønnet job og har sparet en del op gennem årene. Så der er råderum til at have eget lager osv. Vi vil selvfølgelig deltage så meget som muligt i den daglige drift.

Til tider vil vores tid være knap så der bliver det meste lagt på dine skuldre.

Vi er meget åbne overfor dine ideer også eftersom du bliver med ejer på ligefod med mig og min kollega.

Om vi køber en allerede eksisterende webshop og du så laver SEO osv eller vi bygger en helt ny op er en af de ting vi skal tage beslutning om fælles.

Hvem søger vi?

En ildsjæl der gerne vil igang med noget som medejer men måske ikke lige har kapitalen til det.

En der har forstand på at sætte en webshop op

Alderen er underordnet,Så bare skriv unaset om du er 15 eller 55

Så skriv en PB hvis du er interesseret. Evt med hvad du kan tilbyde og dine visioner.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeres kvalifikationer til dette projekt er at I begge sidder i gode jobs, der tager en stor del af jeres tid og så har I lidt penge sat til side - nå ja, så er I indtil videre kommet så langt med ideen at det skal være en webshop inde fra B2C. I sælger det ikke vildt godt, synes I selv?

/Arco

Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med lidt kritik Arco Big Smile

Sad sådan set bare og ventede på der ville komme et surt opstød fra den ene eller anden.

Men hvis du ikke er interesseret hvorfor så spilde din tid på at skrive noget??? Det kunne jo være andre var interesseret ikke?

Og når projektet er oppe at køre så kunne det måske tænkes at vi deltog 100% i det i stedet for?

 

Men fair nok du har dit synspunkt men hvorfor det sure opstød? Bare spring over inlæget hvis du ikke er interesseret....så nemt er det

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Project-starter:

Dejligt med lidt kritik Arco

Så lidt :-)

Project-starter:

Sad sådan set bare og ventede på der ville komme et surt opstød fra den ene eller anden.

Så var det godt at jeg var så hurtig, så du ikke skulle sidde og vente alt for længe - det er sku god service fra min side af.

Project-starter:

Men hvis du ikke er interesseret hvorfor så spilde din tid på at skrive noget??? Det kunne jo være andre var interesseret ikke?

Fordi jeg så gerne vil hjælpe dig, fordi der er jo ikke rigtig noget at være interesseret i, i dit oplæg - det er i hvertfald det jeg prøver at fremhæve.

Project-starter:

Og når projektet er oppe at køre så kunne det måske tænkes at vi deltog 100% i det i stedet for?

Så når der er penge i lortet og tredjemand "computergeniet" har lavet en masse, så er I klar til at bidrage med hvad?
 
Project-starter:

Men fair nok du har dit synspunkt men hvorfor det sure opstød? Bare spring over inlæget hvis du ikke er interesseret....så nemt er det

Vi er her jo for at hjælpe hinanden og personligt kan jeg godt lide at hjælpe helt unge og grønne iværksættere i gang.

/Arco

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco du er lidt provokerende. Helt enig med personen der oprettede indlægget, hvis du ikke er interesseret, kan du bare springe videre. Hvis du ville hjælpe, kunne du have stillet nogle mere relevante spørgsmål. Amino fungerer bedst i en ordentlig tone :-)

Nok om det :-)

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info. Hvilken type produkter vil I sælge? Hvilken målgruppe henvender i jer til? Tidsplan?

Glæder mig til at høre mere...

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror først og fremmest at i skal samme med en konsulent - (mig evnt). sætte jer end og ping ponge frem til en handlingsplan og økonomi plan inden i kaster jer over at søge partnere..

 

skal i have hjælp og til evnt. at etablere B2C side - så er vi gerne behjælpelige

 

jeg arbejder med Branding, grafiske virkemidler, merværdi til websites, markedsføring og web

 

find os her

http://www.divendo.dk/

mit nr: 53347904

 

med venlig hilsen

Claudio

Tilmeldt 5. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi 31206660 karim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)