Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop design!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med at starte en webshop som sælger tøj til unge mænd i alderen 18-25.

Jeg skal i derfor bruge et rigtig lækkert design til min webshop.

Har set mig lun på en scannet eller Dandomain webshop. 's virker godt

Er der nogen som har nogen som kan hjælpe?

 

Har kigget lidt rundt på nettet og synes at mytrendyphone.dk virker god!

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CPC,

Du spørger til et design men snakker om et system? :-)

Med hensyn til systemet, ville jeg ikke ty til DanDomain da det i forhold til mine erfaringer bliver en klods om benet i længden.
Jeg skal ikke kunne sige noget om ScanNet, udover at det virker lidt som det samme, som DanDomain.

Venlig hilsen,

Sune

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CPC

Ja, vi har designet MyTrendyPhone, så vi vil vel kunne hjælpe :)

Jeg kan hilse og sige at shoppen konverterer rigtig godt, men der er jo også brugt lidt tid på den :)

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse til Sunes indlæg, så kan jeg kun tilslutte mig det.

Et råd herfra er at vælge et open source system på din egen server/webhotel. På den måde kan du nemmere ændre hvad du har lyst til, samt ofte er udgifterne derved lavere.

Held og lykke!

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og hvis du stort set intet indblik har i de tekniske aspekter af en webshop, så skal du holde dig LANGT væk fra webshops baseret på open source, hosted på eget domæne osv.

Ja - det giver frihed, hvis du er i stand til at udnytte den. Er du ikke selv i besiddelse af evner som webprogrammør, så bliver selv de mindste justeringer hurtigt en dyr fornøjelse.

Go with DanDomain med mindre du er 110% klar over hvad du gør når du vælger en anden løsning ;-)

Just my two cent.

- Peter

Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig fint at du vil starte med en dandomain, få smækket et lækkert og simpelt design sammen, og så bare kom igang med at få solgt noget tøj, så kan du sideløbende måske begynde at tage hovedpinen med at få sat et open-source system op.

MyTrendyPhone, er også en dandomain shop jo, så man kan sagtens få rigtig meget godt ud af den slags shop!

De bedste hilsner

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:

.. og hvis du stort set intet indblik har i de tekniske aspekter af en webshop, så skal du holde dig LANGT væk fra webshops baseret på open source, hosted på eget domæne osv.

Ja - det giver frihed, hvis du er i stand til at udnytte den. Er du ikke selv i besiddelse af evner som webprogrammør, så bliver selv de mindste justeringer hurtigt en dyr fornøjelse.

Go with DanDomain med mindre du er 110% klar over hvad du gør når du vælger en anden løsning ;-)

Just my two cent.

- Peter

Enig. Hvis man ikke er teknisk funderet og har de store penge til at betale sig fra det, er det bedre at komme hurtig i gang, med f.eks. Dandomain. Hvis det bliver en succes skal der jo nok blive penge ti.l et større setup den dag man skulle ønske sig det.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Enig. Hvis man ikke er teknisk funderet og har de store penge til at betale sig fra det, er det bedre at komme hurtig i gang, med f.eks. Dandomain. Hvis det bliver en succes skal der jo nok blive penge ti.l et større setup den dag man skulle ønske sig det.

Ja lige præcis, og teknisk set er man alligevel ikke klar til open-source, før man helt til fulde kan udnytte alt potentialet i sin Dandomain etc. Så se da at få gang i den shop, og lad folk komme til at kende dig. :)

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan måske lave den i Oscommerce. Så har jeg nogen gode templates til det. Oscommerce er gratis og lave webshop i. Her er dem jeg har til tøj butik i Oscommerce: http://mntemplates.com/category.php?id_category=24

Håber jeg hjælper dig lidt.

Hilsen MN Templates

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan vi hjælpe dig med. Vi er certificerede designpartnere hos DanDomain. Du kan prøve at tage et kig på vores side omkring DanDomain WebShop design på vores hjemmeside www.raketfart.dk/webshop.asp

Vi kan både designe en helt unik shop til dig, eller tage udgangspunkt i en af vores køreklare designskabeloner.

Hvis det har interesse er du velkommen til at ringe til mig på 28705015 eller sende en mail på anders@raketfart.dk

MVH
Anders

 

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)