Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan jeg kræve ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
 Da jeg skal til at importere kaffe.

For en klient. Ville jeg lige høre, hvor meget jeg kan være bekendt at kræve for min service.

Altså jeg har : fundet kaffefarm, indhentet tilbud fra diverse logistic shipping firmaer.

Osv. Og er nu parat til at sende sendingen til Danmark.

hvis i bare kan give mig et praj af hvad prisklasse vi snakker om.
 
Jeg har jo trods alt brug en del timer på dette. En Kaffefarm ligger ikke ligefrem tæt på byerne.

Udover det så ville jeg høre

Når i importere hvordan gør i så med betaling og registerering hos bogføre og fakturering til klienten. ?

Håber i kan svare på dem : )



Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Prissætning på specialopgaver som den du nævner, er aldrig let og man vil jo gerne give kunden en god pris uden at snyde sig selv.

 

For nemhedens skyld kan vi jo dele hele pakken op i enkeltpunkter, og så prissætte dem ud fra det. Vi formoder at det ikke er en engangs opgave, men at du kommer til at lave en hel del import i fremtiden for den nævnte kunde.

 

Du har naturligvis brugt en del timer på at finde leverandører, transportører samt undersøge regler m.v. Men dette skal du heldigvis kun gøre en gang. Jeg ville fastsætte min timeløn, og så fakturere for halvdelen af den tid jeg har brugt på dette (i og med at du er ny og derfor må arbejde ekstra for at skaffe faste kunder).

 

Dernæst bør du udregne en fast pris for opgaven, det vil blive den pris som kunden betaler for fremtiding import via de leverandører og speditører du nu har fundet. Fakturer f.eks. pr. palle eller sæk. Prisen vil jeg ikke gisne om da jeg jo ikke kender detaljerne og da den er meget individuel.

 

Altså du betaler dine leverandører og så fakturerer du kunden din pris.

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej henrik ...

Endnu engang kommer du mig til undsætning med gode råd :)  Tak for det.

men så tænkte jeg på ..

Hvad med afgift på kaffen ? hvordan betaler jeg det. Og hvordan betaler jeg skat af det?

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)