Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udvider vi firmaet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er ejer af Jysk-mobil-service.dk og er som sagt kun 17år, jeg har store ambisoner med firmaet, for det første har vi snakket meget om at starte vores webshop alså hvor vi skal sælge mobil-tilbehør til de bedste priser.

Nu bor jeg jo i lejlighed og har ikke råd til at have ejet lager og alt det der, men hvordan gør man så med shoppen og hvor får man tilbehøret fra? hvad med skat og moms? hmm hjælp tak :D

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal se på noget dropshipping, hvis du ikke ønsker eget lager. Kort fortalt betyder det, at du finder en leverandør, der sælger de varer du ønsker, og laver en aftale med dem om at når du fx får en ordre, så "vidresender" du den til leverandøren, som sørger for at afsende varen osv. Det er dog langt fra alle leverandører der giver mulighed for dette.

Mht. moms, hvis du er momsregistreret, så skal du sælge alle dine varer for en pris + moms, og momsen skal så indbetales til SKAT en gang i kvartalet (Mener jeg). På samme tid, hvis du køber noget der er + moms, så får du momsen tilbage (Eller beløbet bliver modregnet din salgsmoms).

Det var meget kort fortalt, men alt sammen kan du læse meget mere om på nettet. Evt se på startvaekst.dk - mener helt bestemt der står nogle afsnit om moms der.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)