Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg anmelde Pixmania til politiet for tyveri af min tid???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
nej den er ikke kommet endnu. Jeg har også skrevet lidt kritisk i deres debatforum på fb. Det er åbenbart den eneste måde man kan få bare lidt kontakt med dem. Jeg går til forbrugerklagenævnet efter jul. Deres forretningsmetoder er under al kritik, ifølge mine normer. Hvis det er den måde man driver forretning i dk nu til dags, så kan jeg sgu også lave en webshop!
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Den korte historie er at jeg bestilte en wii og lidt tilbehør i søndags, og fik at vide at alt var på lager. Mandag får jeg så en mail om at det først er hos dem d. 22.12. Nu kommer så pointen, at jeg prøver at ringe til deres kundeservice telefon! Sammenlagt har jeg nu forsøgt at ringe til dem i to en halv time!!!! Det er simpelthen til grin at man ikke kan få fat på dem!!!! :-S Øv for en oplevelse! Det er sgu ikke noget man kommer i julehumør af!!!

http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com

Forstår slet ik, at du tør satse på det firma... De har i længe leveret en mangelfuld service, og jeg kender til sindsyg mange historier, hvor pakker forsvinder eller aldrig bliver afsendt, som de ellers lover...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig, det er også det jeg har hørt omkring firmaet, og deres fremtræden på trustpilot bekræfter jo netop dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig ærgerligt sådan noget, men faktisk noget jeg er stødt på flere gange. Lagerstatus: OK. Dagen efter: Ehh, vi har det faktisk slet ikke.

Det er vildledende og rigtig dårlig stil. Jeg har dog ikke oplevet det med pix vil jeg så skynde mig at sige.

Glædelig jul til jer alle

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nu har jeg da tanke på en politianmeldelse igen! Nu har de hævet penge fra min konto i går, men der er ingen dokumentation om hvor mine varer befinder sig! ........ :-s Nu er det bare ikke længere min tid de stjæler, men også mine penge........ :-( :-(

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi havde et lignede problem med Wupti, hvor vi havde bestilt en mobiltelefon fra. Deres kundeservice var umulig, at komme i kontakt med. Men vi fandt hurtigt ud af, at de har medarbejdere siddende udelukkende til at tjekke Trustpilot-anbefalinger, da vi indenfor få minutter blev ringet op af dem hver gang, vi skrev en dårlig anbefaling på Trustpilot.

 

Så hvis I har problemer med Wupti.com, så brug Trustpilot - så får man nemlig hjælp! Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har både skrevet på trustpilot og facebook, og forsøgt at ringe til dem,.... Der er ingen kontakt til  pixmania! De har virkeligt fået mit pis i kog!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)