Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site og univers til privatøkonomi: spiir

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Spiir Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Vi er pt. i en lukket alfa-test fase med vores nye produkt. Vi har lavet et værktøj, som gør det legende let for dig at få overblik over din privatøkonomi. spiir fordeler dine penge i en række forbrugsposter, såsom dagligvarer, tøj & accessories, bar & cafe, brændstof osv.

På den måde kan du sidde i ro og mag og gennemgå din økonomi. Bruger du for meget på dagligvarer? Er der steder du kan spare? Er din samlede økonomi god? Bevæger den sig positivt fremad eller skuer der en krise forude. 

På samme måde kan du også administrere dine kontanter og dine kvitteringer. 

Budgetter, budgetskema, lån, pension, bankposteringer, fordelskort og meget mere bliver på sigt en del af denne service.

Derudover kan du finde spændende artikler og videoklips med udgangspunkt i emner vedr. privatøkonomi. Der vil være community til at dele viden. På sigt endog en lille tv-serie :)

Vi går i luften i en åben beta i januar og vil gerne have mange til at teste, så vi kan få noget feedback inden v1 lanceres i foråret.

Hvis du er interesseret i konceptet så kan du gå på http://www.spiir.dk og tilmelde dig nyhedsbrevet, så får du en mail med, hvad du skal gøre for at være med i betaen.

Håber vi ser dig!

mvh. spiir

2011 bliver dit år...

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det er muligt at snuse lidt mere til jeres system? ;-) Ser vældig interessant ud!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide at skrive mere på siden, jeg forstår ikke hvad siden går ud på , kun vis jeg har læst hvad der er skrevet i denne tråd her.

Du kunne med fordele oveni lave en siden der viser hvordan det virker før man tilmelder sig , denne tjeneste.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Spiir Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ret. Det er også vores planer. Vi har kørt en periode med sitet som en teaser hvor der ikke bliver afsløret for meget. Ideen har været at få skabt til buzz på twitter og facebook. Pt er vores system i en lukket alfatestfase næste skridt bliver at få en åben beta på gaden og sammen med den laver vi en frontend til produktet, som forklarer konceptet meget mere detaljeret. Betaen forventes i luften i januar.
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Spiir Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Spiir er nu i beta. Vi lukker hele tiden nye brugere ind. Nu hvor vi har reklameret for systemet her tidligere, synes vi i Spiir det var på sin plads at byde Amino brugere indenfor.

Vi kører en lukket beta, og derfor er det kun muligt at oprette en bruger, hvis man har en invite-kode. Vi har oprettet en kode, som kan bruges 20 gange, så det er først til mølle princippet, der gælder :)

Kode: amino. Klik link nedenfor og vælg så 'Opret ny bruger'

Få styr på dine spir med Spiir!

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker super smart og ligetil indtil videre.

Et par indtryk:

Hvorfor kommer der kun 2 sider af gangen i kvik-kategorisering? Jeg gennemgik ret hurtigt alle mine poster, men måtte af den grund udfylde 2 sider, trykke gem og derefter trykke "brug kvik-kategorisering" igen.

Kunne det ikke laves sådan at jeg kan se en specifik liste over fx. indkomster i en given måned når jeg klikker på denne i "overblik" fanen?

 

EDIT:

SU er forresten forudbetalt. Så en SU indbetaling d. sidste bankdag i måneden er altså en indkomst for den følgende måned. Dette tager jeres system ikke højde for.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undre mig over hvorfor I ikke har lavet en FBML landing page til jeres facebook side - det ser ud som om i har styre på jeres grafikkere og programmøre! ;-)

 

Jeg har oprettet mig, og vil afprøve det senere.

 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Spiir Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god pointe. Det nemme svar er prioritering. Vi har pt. mange jern i ilden. Jeg har kigget en del på det, og vi har helt klart planer for at udvide vores fb-aktiviteter. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)