Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har haft et domæne, som jeg ikke har brugt til noget i lang tid. Det var primært tiltænkt som virksomhedshjemmeside, men gad ikke at gå videre med idéen. Derfor har jeg nu lavet siden til en affiliateside, hvor jeg prøver at samle alt det en iværksætter har brug for (og lidt udover det) - det er den første jeg nogensinde har lavet hvorfor jeg søger gode råd. 

 

http://www.firmspot.dk

Den er ikke færdig endnu - men vil gerne høre hvad I siger til designet, mv.?

 

Glædelig jul

 

Hilsen

Stiven

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mildt sagt, er det ikke ret pænt.

 

Ved førstehåndsindtryk virker det ret uoverskueligt, og man tænker over hvad pokker der lige foregår. En lille tommelfingerregel er at fonts med fødder, som Times New Roman, er bedst på papir man sidder med i hånden. På en computer er det bedst med en font uden fødder.

Derudover er det der "murstens-layout" ikke specielt tiltalende :-)

 

Håber det hjalp lidt og god jul,

Daniel

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet PM

God jul!


Mvh SA 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Mange tak for dine råd - har ikke meget erfaring med hjemmesider, så du kan sagtens bilde mig ind at det er uoverskueligt.

Jeg må prøve at rode lidt med designet og ikke mindst skrifttypen. Meget godt spottet, har jeg netop anvendt Times New Roman.

 

Hilsen

Stiven

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt overdrevet 3 skrift farver på en side, det gør siden svær at læse

Mere tekst på undersider det formidler ingen viden det skrevet , jeg ved ikke før besøger siden hvad præcist der er godt dette sted , så hvad skal jeg bruge din side til , når der ingen viden videre formidles

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter jeres kritik og selvkritik, har jeg nu skrottet designet og er igang med et mere brugervenligt og æstetisk design. 

 

@Mikael - som beskrevet ovenfor, så kommer der meget mere tekst. Har blot indsat en smule tekst, så der i det mindste står et eller andet. Har ikke tænkt det hele igennem, så det bliver formentligt lavet om en masse gange. 

Mange tak for jeres hjælp indtil videre

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stiven:
Efter jeres kritik og selvkritik, har jeg nu skrottet designet og er igang med et mere brugervenligt og æstetisk design. 

Prøv at gøre det hele mere enkelt og simpelt, og evt. del op i vigtigste ting og mindre vigtige ting.

Som det er lige nu har du 11 call to actions (altså elementer du gerne vil have man klikker ind på som skriger efter opmærksomhed). Det er som om de "råber i munden på hinanden", og man derfor slet ikke "hører" andet end en mudret masse.

Prøv fx at starte med at lave et fokus på 3-4 vigtigste ting du gerne vil have folk kllikker ind til, og derefter hvis du skal have yderligere ting med på din forside/startside, så del dem tydeligt op fra de andre, og gerne så de er mindre iøjnefaldende.

En god idé er at surfe lidt rundt på nettet og finde en side der minder om din egen og finde inspiration til en god måde at dele det op på rent strukturmæssigt og visuelt. Der er helt sikkert nogen der allerede har opfundet den dybe tallerken for dig, og så er det bare at lave din egen version af det.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første indtryk er, at det er meget uoverskueligt og grundlæggende hopper elementerne for meget og holder ikke kant til noget. Udover det, så er siden forholdsvis inkonsistent iforhold til font, font størrelse og farver.

Opbygningen er ikke nødvendigvis helt hen i vejret og jeg tror at hvis du får lagt en mere konsistent linje for, at holde dig til måske max 3 farver, samme font type og størrelse på tekst - så kunne det begynde at ligne noget .. Du skal nok også overveje at fjerne den blå border fra dine billeder.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at kigge på www.themeforest.com, her kan du helt sikkert finde et flot og professionelt layout til din side, til meget små penge. Ja der findes vist også nogle gratis.

Så kan du koncentrere dig om indholdet af siden :-)

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)