Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2011 hvad bringer året ?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:
har sendt 3 mænd med en regning med rykekre til en restaurant, selv om ejeren mente at han ville kunne ikke betale til os danskere. men de 3 store mænd med en regning i hånden har udrettet mirakler, de kom med penge, man skla ikke være voldelig eller truende,man skal være venlig og høflig men kende sine rettigheder.

Håber at ejeren af restauranten kender sine rettigheder og ganske høfligt og venligt anvender sine rettigheder og indgiver politianmeldelse for brug af ulovlige inkassemetoder.....

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej mikael

konflik er uundgåelig  men vold er ulovligt, dvs man skal finde en mellemløsning !;)

og nej det er en der skylder mig 250.000 kr jeg mange andre der tilsammen skylder mig flere mil så......;)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

de 3 mænd faktisk var i jakkesæt og de var ikke fra inkasso, pænt med brevet i hånden om ejeren vil betale regning eller de skal komme flere gang og forstyrre ham i hans arbejde. ejeren kunne se at de mænd mente det at de ville komme igen og igen indtil de vil få deres penge. det er ikke ulovligt men det er virksomt...

det er sjovt at i dk i alle tror at der er rki der kan redde virksomheder fra dårlige betalere, men man skal tænke meget simpel, og blot være en irriterende inddriver ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

hej mikael

konflik er uundgåelig  men vold er ulovligt, dvs man skal finde en mellemløsning !;)

og nej det er en der skylder mig 250.000 kr jeg mange andre der tilsammen skylder mig flere mil så......;)

 

jeg skrev også om det var det 100 dobbelt af 250.000 så korrekt , på ingen måde beløbet godkender ikke man bruger ulovlig  inkasso måder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ja klart man skal ikke bruge noget der er ulovligt for så kommer man iløbet af halvt nano sekund i problemer og sikekrt ender i retten, alt hvad mamn gør i dette liv skal være lovligt med en ren sjæl. der er så mange nicher i dk som er lovlige men mange mennesker bruger dem ikke. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

ja klart man skal ikke bruge noget der er ulovligt for så kommer man iløbet af halvt nano sekund i problemer og sikekrt ender i retten, alt hvad mamn gør i dette liv skal være lovligt med en ren sjæl. der er så mange nicher i dk som er lovlige men mange mennesker bruger dem ikke. 

Okay du kan jo også bare forsætte enten er du heldig og kommer i fængsels og får en bøde , vis du er uheldig og inddriver ved de forkerte på denne måde , kan jeg næste uge kigge på din xxx , så, jeg håber virkeligt du bliver anmeldt før det går helt galt.

I starten troet jeg det var en spørg , med fatter ikke rigtigt , hvorfor ønsket om ulovlig inkasso er der, med jeg har prøvet at få dig overtalt til at begynde på den lovlige måde, jeg håber virkeligt det lykkes.

held og lykke med at drive dine penge ind på lovlig vis Smile

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil udbygge mit sortiment på min webshop, især skal jeg satse en del på golf bøger.

Derudover skal jeg starte primært et nyt hovedprojekt op. Og så er 2011 hvor jeg bliver student og millionær.

Så det ser faktisk ud til at blive et ganske godt år :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikael

du er sød, jeg skal ikke iddrive penge på ulovlig vis, jeg skal blot gøre det anderledes end alle andre danskere gør uden at det skal være ulovligt :)

man skal være kreativ og innovativ hele tiden uden at bryde regler:)

men hvis jeg skal bruge en stripper til at iddrive gælden så skal jeg nok huske dig:)

godt nytår

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

hej Mikael

du er sød, jeg skal ikke iddrive penge på ulovlig vis, jeg skal blot gøre det anderledes end alle andre danskere gør uden at det skal være ulovligt :)

man skal være kreativ og innovativ hele tiden uden at bryde regler:)

men hvis jeg skal bruge en stripper til at iddrive gælden så skal jeg nok huske dig:)

godt nytår

Altså jeg tog dit indlæg som en spørg i starten , man skal både være autoriseret inkasso virksomhed man må på ingen fremtræde som en trusle 3  mænd der kommer i pænt tøj eller ej er  ikke en normal fremgangs måde , da du siger både de kommer til penge er betalt på besøge og når de ikke er autoriseret inkasso, ja det ved godt dem der får besøge af dem, så tager de det afgjort som en trusle.

jeg vil ikke søge om tilladelse om at drive inkasso virksomhed , det er et større arbejde end sådan lige at starte sådan en virksomhed , end lige at have 3 større mænd.

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=84744

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 1. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg håber for mit eget og min branches vedkommende at omsætningen i SEO branchen for et nyk op ad. SEO omsætter kun for 2 mia. USD om året mod SEM som omsætter 20 mia. USD, på trods af at de organiske søgeresultater tager hele 85% af trafikken.

Læs eventuelt "De vigtigste ting vi lærte om SEO i 2010" på min hjemmeside: http://www.seosystem.dk

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)