Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring med gavekort - kom med input!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kunne godt bruge lidt sparring indenfor området gavekort. Jeg fik for nylig en nyhedsmail fra Bones - hvor man, hvis man bestilte take away online, fik et gavekort på 50 kr med til en parfumeshop.

Og så tænker jeg.... Det burde da være MIN webshop man fik et gavekort med til...

Men hvordan foregår sådanne aftaler? Og er der økonomi i dem? Hvordan kommer man igang med at skabe en samarbejdspartner på det område?

For tænkte jo også at det kunne være fint med en "bytte bytte-gavekort" - du reklamerer med at dine kunder får en gavekort til min webshop - og jeg reklamerer med at mine kunder får et gavekort til min webshop. Er det en win win?

Byd ind - spark ind - jeg glæder mig til at læse Jeres svar!

Bettina

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er din forretning også indenfor FMCG? Det har betydning for værdien af ideen.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

det ved jeg så ikke hvad er.....

Bettina

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal give en vis logik for kunden, og først og fremmest skal der være call to action, for ellers bliver det kun den ene part der får fuld glæde af aftalen.

Det er ikke nogen ny idé, og den udføres især med succes for de webshops der har outsourcet deres lagerfunktion, da kunden så kan bestille og få samsendt varerne. Evt. ved angivelse af en bestillingskode hos "sælger 2".

Dert betyder jo at man som udgangspunkt kan give en større rabat, fordi en del af rabatten er den sparede porto. Det vil også være logisk for kunden.

Kunder der tidligere har betalt fuld pris hos dig og så en dag skal bestille fastfood og finder ud af at andre kunder får rabat forsvinder sikkert meget hurtigt.

Derfor skal du vælge at give rabatter med omhu.

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)