Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program der giver oplysninger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Bo Overgaard:

Hej JTP

Nej, der er så stor udskiftning af varerne at dem skal jeg selv indtaste 

Så min ide var at der vare en adgangskode noget som kun jeg kunne komme ind i - og så kom der felter op hvor jeg så skal indtaste de oplysninger kunden skal vide når de taster varenummeret. Det som sådan set er vigtigst er at kunden IKKE kunne taste noget som går ind i "systemet" 

Eksempel. 

Kunden taster varenummer MB038 ind - og trykker retur - så kommer prisen frem med og uden moms - samt varebeskrivelse ( kort beskrivelse) 0g farvevarianter og evt str. varianter ! 

Er det forståeligt ? Eller roder jeg rundt i det ? 

Nogle varer er restpartier som forsvinder hurtig men andre varer er vare som skal bestilles eller er lagervarer (det behøves ikke at fremgå nogle steder !! Det står på varerne !!

 

 

Hej

Hvor i landet er du fra?

Jeg kan sagtens bygge sådan et system op for dig, sætte det op og du er kørende super hurtigt.
Har 10 års erfaring med databasehåndtering, så det skulle ikke være helt umuligt.

Kan gøre det billigt og hurtigt.

Lad mig høre fra dig. Skriv evt til kevin(at)lund.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også sagtens bygge sådan et program til dig!

Jeg er under uddannelse som IT ingeniør og har cirka 1 års erfaring fra professionel programmering og ja gud ved hvor mange med at programmere ellers. Jeg har et par løsningsmodeller men du kan kontakt mig på:

asger@frounberg.dk

eller

22 94 06 87

Jeg skal lige vide hvor du bor henne i landet og om du ønsker at få det installeret med i prisen så det bare er nøglefærdigt eller hvordan jeg skal foretage levering.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm...det lyder lidt som noget der kan klares af en Access database.

 

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan lave en løsning til dig, med et program som kunden taster i, og et nemt interface til dig, hvor i du kan redigere varerne.

Vi har særlig billig udvikling lige nu, så jeg kan lave en rigtig god pris til dig.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på kim(a)b-web.dk eller ringe på 6060 2066.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent 

 

Ja jeg er en gør det selv person MEN tiden har jeg simpelt ikke nok af tl at lave det selv ! 

Hvor har du set det henne man kan downloade noget lignende ? 

 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

Du kan finde freeware som nok kan dække dine behov ved at kigge på bl.a. www.codango.com

 

Held og lykke.

 

Bent

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)