Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fragtfirma igen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Desværre er min aftale med et billigt fragtfirma gået i vasken og søger nu et alternativ.

Restaurerer gamle møbler, eller rettere skal igang med det og søger et billigt fragtfirma, der kan fragte i hele DK.....

 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Kan du komme med lidt flere info?

Hvor store er møblerne? også vægt.

Hvor skal det køres fra, altså din adresse, da det nok ville være at fortrække med et lokalt firma.

Bare til lidt hjælp af folk der nu kan byde ind på det :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve ZAP distribution  43439383 som en mulighed.

De kører pakker og paller i hele DK - også til private.

Spørg efter Rikki.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

colaflaskeN:

Hej.

 

Kan du komme med lidt flere info?

Hvor store er møblerne? også vægt.

Hvor skal det køres fra, altså din adresse, da det nok ville være at fortrække med et lokalt firma.

Bare til lidt hjælp af folk der nu kan byde ind på det :)

Det varierer, men det er ikke kæmpe møbler, det er møbler jeg finder på loppemarkeder og istandsætter og sælger på min hjemmeside....

 

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ZAP leverer i hele danmark, man har aldrig prøvet en fragt firma som tager så let på tingene.

Deres opfattelse af dag til dag er noget alternativ, har sendt med dem i et stykket tid, og ALDRIG har jeg haft, så mange utilfredse kunder i røret hver morgen.

Det er lidt pinligt når en kunder ringer, og man derefter ringer til ZAP og får den besked at pakken kommer ud i morgen. Det er så RIGTIG pinligt, nå man gør det samme 8-10 dagen i træk.

Jeg har pakker som er sendt d. 5. dec og den 15. dec som er kommet frem i mandags. Lidt øv når nu kunden har købt det til en julegave. Det giver ligesom "Julen vare til påske" mere mening, men betemt ikke den opfattelse de fleste kunder har..  Har fået lidt billeder fra kunderne, som nu har fået deres pakke, men de har desværre ikke haft det så godt i den lange periode de har været hos ZAP, så nu kan jeg sende nye..

Deres kundeservice eller mangel på samme er til, at lukke op og s.... i. Hun fattter INTET. De har en del penge tilgode hos mig, men jeg har afvist deres faktura da der er mange forsendelse som ikke er leveres, og dem vil jeg ikke betale, og heller ikke dem hvor kunde har nægte modtagelse fordi, kunden efter 10 dage har købt et andet sted og nu ikke vil have 2 af samme varer.

Så jeg vil overvejde meget nøje inden du vælger ZAP. Pris og kvallitet eller mangel på samme hænger måske lidt sammen.

Fra Tune
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Du er meget velkommen til af kontakte os. Så kan vi sammen måske finde den rette løsning for dig og dit firma.

Vi tilbyder alle former for transport & Distribution, samt lagerhotel.

www.frh-transport.dk

Hilsen,

Flemming

Fra cvcvc
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Mit Navn er Abdellah, jeg er indehaver af Grøn Transport.


Vi er et nyt opstartet firma, som beskæftiger sig med transport, både privat og erhverv.

Grøn Transport levere overalt på Sjælland til yderst favorable priser !. Vi har base i københavn

Vi lever dag til dag, akut, privat, erhvervs, samt nattekørsel. Små pakker, store pakker, paller. Vi kører alle ugens dage

 

Vi tilbyder os selv som fragtpartner, vi levere i hele København ( uanset hvor i Stor københavn )

 

  Vi har et uhørt tilbud, Fragt, i hele Stor København

Vores prisliste 2011

 

  • Pakke 0-1 kg. Kr 50,- + moms
  • Pakke 1-5 kg. Kr 55,- + moms

  • Pakke Maks. 10 kg. Kr 66,- + moms

  • Pakke Maks. 15 kg. Kr 76,- + moms

  • Pakke Maks. 20 kg. Kr 88,- + moms

  • Pakke Maks. 25 kg. Kr 102,-+ moms

  • Pakke Maks. 30 kg. Kr 125,- + moms

 

For Grøn Transport gælder det at, at vores økonomiske overskud, så går 2,5% af overskuddet til velgørenhed !

På den måde går dine penge også til et godt formål.

 

Kontakt 50 33 53 15

Valby, 2500 København.

Sunnah@live.dk for et uforpligtet tilbud. Eller en privat besked her på Amino.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)