Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til et kassesystem? idder?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at programmere et kassesystem, jeg vil lige høre hvilke krav der er iforhold til skat, skal den evt godkendes nogen steder.

Vil os høre om der er forslag til eller ideer til noget, noget som mange måske mangler eller noget man kunne gøre bedere? 

earfaringer med touch skærme? er det noget man foretrækker idag, eller er det for besværligt for brugeren/ekspedienten?

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
Der er som sådan ikke nogen godkendelse der skal til du skal dog leve op til et par krav

det ene er krav til ninimums faktura , som siger at bon skal have fordløbende unik nummer og dato klokkeslet samt Tydelig CVR nummer

det andet er at du skal opbevare et fuldt transactions spor, altså alle varebevægelser samt betalings info(hvis du vul gøre dig selv en tjæneste gemmer du også Dankort kvitteringen her, så slipper du uden om et par krav fra pbs :) )

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jacob :)

Tak for svaret.

Hvad med touch, er det noget kunderne foretrækker, eller er de til tastatur/mus?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksperten:

Hvad med touch, er det noget kunderne foretrækker, eller er de til tastatur/mus?

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Touch eller keyboard/mus
kommer lidt an på opbygning og branche

i min verden skal man have 100% fokus på touch hvis man vil den vej, og kun lade kayboard være en option.