Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til virkelighed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra idé til virkelighed - Design af loft lampe(pendel)


Går og bøvler med en idé, er desværre ikke kommet så langt endnu, da jeg er gået i stå i produktionen, som jeg kunne forstille mig de fleste desværre gør. Står fast. 

Jeg har idéen, navnet, farven(materialet), formen, ved hvilket materiale som skal bruges og det hele.
Mangler blot et sted få produceret en prototype, men hvordan?

Ønsker du mit mobiltelefon nummer, for nærmere kontakt, send mig venligst en PB, tak.
Bedste hilsner
Simon Brask
Odense C

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det ville være nemmere at hjælpe med lidt flere oplysninger.

Skal det bare være en model som viser udseende (f.eks. 3D-print) eller en model som virker.

Hvilket materiale og fabrikationsmetode. Støbning af plast, syning i stof eller cnc-fræsning i metal eller noget helt tredje.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Hej Simon

Det ville være nemmere at hjælpe med lidt flere oplysninger.

Skal det bare være en model som viser udseende (f.eks. 3D-print) eller en model som virker.

Hvilket materiale og fabrikationsmetode. Støbning af plast, syning i stof eller cnc-fræsning i metal eller noget helt tredje.

 

Hej Per Thomsen.

Jeg har sendt dig en PB med mere info.

 

Go' dag.

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon Brask

Jeg kender et par lampe producenter og hvis det er vil jeg da gerne spørge nogle af mine  grossister med hensyn til prototype og evt. produktion i kina, vi sælger nogle lamper som den her der bliver lavet og printet i england .

Høre gerne fra dig igen.

Jeg vil gerne se og høre mere om dine lamper, hvis du kunne være intresseret i samarbejde.

Hilsen

Reene A Nielsen

RANLight.dk  -  Lamper og Belysning

 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Reene Andre Nielsen:

Hej Simon Brask

Jeg kender et par lampe producenter og hvis det er vil jeg da gerne spørge nogle af mine  grossister med hensyn til prototype og evt. produktion i kina, vi sælger nogle lamper som den her der bliver lavet og printet i england .

Høre gerne fra dig igen.

Jeg vil gerne se og høre mere om dine lamper, hvis du kunne være intresseret i samarbejde.

Hilsen

Reene A Nielsen

RANLight.dk  -  Lamper og Belysning

 

 

Hej Renee.

Tak for din henvendelse, har sendt dig en PB.

 

Bedste hilsner 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

 

Du kan tage et kig på vores hjemmeside, og se om det er noget vi kan hjælpe med. Vi kan helt sikkert ikke tilbyde dig at lave den færdige lampe, eller at lave den i det materiale du vil have ( det tvivler jeg på ) - men vores filosofi er jo også at der er mange faser i et design projekt, og her kan vi bestemt gøre det billigere for dig i mange af faserne, før du får brug for den endelige prototype.

www.billigeprototyper.dk

Du er selvfølgelig meget velkommen til at maile mig på mdn@billigeprototyper.dk hvis du har spørgsmål!

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg er igang med en produktion af lamper og er meget interesseret i at høre om produktionserfaringer....jeg vil helst blive indenfor europas grænser for sikker kvalitet...måske DK?

Du ser ud som om du ved en masse, kan du hjælpe mig?

Venligst GMMM

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gmm

Jeg vil gerne hjælpe dig, jeg benytter forskellige grossister og kender også nogle forskellige producenter.

Det er meget forskelligt hvad der kan svare sig at at få lavet i de forskellige lande, men der findes en del produceter der kan lave mindre serier i danmark på rimelig kort tid i meget høj kvalitet.

Du kan skrive til mig på mail reene@ranlight.dk du er også velkommen til at ringe på tlf. 41267199.

Ranlight.dk  Lamper og belysning

Reene A Nielsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)