Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på nettet

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er en dreng på 16 år, og jeg vil gerne vide hvordan man kan tjene penge på internettet. Jeg har haft job som avis dreng og flaske dreng, men man tjener ikke serlig meget i forhold til hvad "hvor meget" jeg laver.

Derfor ville et alternativ være noget som kan klare på computeren og over nettet, da jeg bruger mange timer på computeren.

Så jeg spørger så jer Aminoer om hvordan man kan tjene penge på internettet, og hvilke bráncher der er penge i, jeg er åben for alle forslag. :)

Desuden så kan jeg kode html,css,meget lidt php, og bruge photoshop. Tjek evt. min hjemmeside http://ylme.dk (Jeg undskylder hvis man ikke må linke til sin hjemmeside her) :)

 

Mvh. Lasse (Ylme)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes da avis bud gav godt morgen avis bud , det var kun top skatten der var hård  så måske sætter du for hård krav hvor lette penge er at tjene i dette liv, husk vær realistisk  , for vis man kan løbe okay er der ingen problemer med at løbe under arkorden for et godt avis bud .

hvor god er du til det andet andet php og html mv. regn dog ikke med lette penge alt start er  hårdt for man skal lige bevise man er god til sit arbejde før man kan få en time løn der er over 300 kr i time.

ok at linke til hjemmesider ,der kan du evt. vise hvad du kan lave i php og htlm mv.

selvfølgelige gode også på internet det kræver bare du er god til ,  al start er normalt svær , i din aldre synes jeg også livet var hårdt ville tjene flere penge

så i gang med det du er bedste til hvad end det er Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står ufatteligt mange gode og brugbare råd på http://10000kr.dk/

Der får du bl.a. en introduktion til at tjene penge på at blogge, have en hjemmeside og meget andet. Der er tonsvis af lignende sider, hvis du søger på google, men 10000kr.dk var den, der fik mig igang og er virkelig i top.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tog et hurtigt kig på dit website.

Hvis du vil tjene penge via nettet, er det nok en god ide, at dit website virker optimalt. Flere link viser "not found". Du har rudere i steden for æ, ø, å i firefoxbrowseren osv. osv.

Sansynligvis, vil ingen kunder binde sig an med en, der ikke har styr på sit eget site, så få styr på det aller først. Designmæssigt, får man heller ingen waueføelese, så der kunne dit website også piftes op.

En kombination af dine fysiske jobs og dine ambitioner vedr. nettet, vil nok være et godt miks i en opstart. De fleste starter i det små og bygger op derfra.Så held og lykke med det. Skype-Wink

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode svar! :)

@Mikael nu er 300kr,- i timen lidt meget for mig, avis gav vidst 40 i timen (cirka.).

Men jeg vil gerne være iværksætter, jeg vil gerne starte noget op også efterhånden gøre det større, men hvilke brancher er der kunder ved, eller hvad tiltrækker besøgende på en hjemmeside.

Desuden er min hjemmeside lavet på en dag og denne hjemmeside skal ikke bruges til noget sådan som den er nu, det var mere for at lære at lave en hjemmeside. :)

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ylme:

Desuden er min hjemmeside lavet på en dag og denne hjemmeside skal ikke bruges til noget sådan som den er nu, det var mere for at lære at lave en hjemmeside. :)

Undskyldninger er der nok af ;) Så vil jeg ikke bruge den som reference hverfald, hvis det ikke er noget du kan stå indenfor.. :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick T. Rasmussen 

Nu kan du tjekke min hjemmeside.

 

 

guitardude

Det lyder godt, jeg har faktisk fået reklamer på nu ;)

EDIT. Men sådan en hjemmeside jeg har nu er svær at holde opdateret med nye spil, og det er også meget svært at få besøgende.

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ylme.

Tråden er godt nok lidt gammel, men hvis du stadig leder efter muligheder til at tjene penge på nettet, så findes der rigtig mange sider, som Føns siger, men en side jeg har haft meget gavn af er hjemmesiden Tjen-Nemme-Penge.dk, der lærte mig hvordan jeg kunne tjene penge på min hjemmeside. Det har været en stor hjælp for mig, så ville bare lige tilføje det. Held og lykke! :-)

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 6 person

AHansson:
Tråden er godt nok lidt gammel, men hvis du stadig leder efter muligheder til at tjene penge på nettet, så findes der rigtig mange sider, som Føns siger, men en side jeg har haft meget gavn af er hjemmesiden Tjen-Nemme-Penge.dk, der lærte mig hvordan jeg kunne tjene penge på min hjemmeside. Det har været en stor hjælp for mig, så ville bare lige tilføje det. Held og lykke! :-)

Mener du ikke at du har lavet den side og gerne vil have besøgende? Det er i hvert fald samme ejer som den side der er i din signatur Big Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)