Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 30 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Selv om jeg  ikke er Nazist , ja så går DF ikke ind for at udryde udlændinger eller jøder og sende dem i lejre og slå dem dem ihjel , jeg synes dine sammenligninger er ekstrem grove , derfor forsætter jeg

Nej men de tillader medlemmer der har den holdning. Læs mere om DNSAP hvis ikke du ved hvad det er.

Men igen lægger du ord i munden på mig, jeg har ikke sagt eller skrevet at DF vil udrydde udlændinge.

Mit sidste ord i denne debat bliver derfor: Enten er du for dum eller også er du dum, for du tager konstant tingene ud af kontekst, og jeg gider simpelthen ikke bruge tid på den slags uintelligente individer.

 PS Michael du behøver ikke at svare, da jeg ikke ser dit svar da du skjules fremover.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg fatter overhovedet hvad du skriver , hvordan du kan sammenligne direkte med adolf hitler og DF endnu de grusomheder i krigen

 

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

grunden til debatten var disse her grove sammenligninger

quote user="Mikael christiansen"]

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jeg kan ikke se sammehænge som du ser , du skriver først gang omkring hitler , første skriver du 30 - 40 erne virke måde , da du opdager at 40erne overskrider nogle grænse har du ikke 40erne med mere , det gør man ikke kan debattere med dig , med jeg forsætter for at forklare dig man skal holde ved første sagt, ellers bliver en debat noget rod

 

Du vrøvler. Jeg undlader ikke 40´erne med begrundelse i at det skulle overskride nogle grænser. Mine menneskelige grænser overskrides hver dag af de overgreb Israelerne foretager overfor Palæstinenserne, så man må bare konstaterere at der findes jøder der ikke er bedre end Adolf Hitler.

 

AFVENTER svar denne grov sammenligning , det er sådan en der kørt tråden op , dine forklaringer fatter jeg overhovedet ikke

 

Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne , du ved godt hvad der skete eller kender du overhovedet historie hvad der skete jøde udrydelse mv , du snakker ved alt , med denne sammeligning er bare for grov for mig for jeg ved godt hvad der skete i denne krig

jeg vil overhovedet ikke kommentere du siger jøder =  xxxx , det siger mere end nok hvad du mener

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thorborg sidder og smiler over denne tråd... Tæt på 6000 sidevisninger på få dage, det er jo ren $$$ in da pocket Skype-Giggle

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

Det kunne være interessant, hvis du kunne dokumentere din påstand.

Men ellers kan jeg henvise til denne klare udmelding fra DF: http://www.danskfolkeparti.dk/Ud_af_vagten_.asp

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

 

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Thorborg sidder og smiler over denne tråd... Tæt på 6000 sidevisninger på få dage, det er jo ren $$$ in da pocket Skype-Giggle

Det er rigtigt, Morten- jeg så gerne der faldt noget kommision af til mig der startede tråden op..Wink Åbenbart et populært emne, det her..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Selv om jeg  ikke er Nazist , ja så går DF ikke ind for at udryde udlændinger eller jøder og sende dem i lejre og slå dem dem ihjel , jeg synes dine sammenligninger er ekstrem grove , derfor forsætter jeg

 

Nej men de tillader medlemmer der har den holdning. Læs mere om DNSAP hvis ikke du ved hvad det er.

Men igen lægger du ord i munden på mig, jeg har ikke sagt eller skrevet at DF vil udrydde udlændinge.

Mit sidste ord i denne debat bliver derfor: Enten er du for dum eller også er du dum, for du tager konstant tingene ud af kontekst, og jeg gider simpelthen ikke bruge tid på den slags uintelligente individer.

 PS Michael du behøver ikke at svare, da jeg ikke ser dit svar da du skjules fremover.

Det siger vidste mere om dig du er simpelthen sunket ned på for et lav plan , du har sagt  for mange gang dum uviden som et svar og hvad kan jeg brug det til , så må jeg rykke for et svar , med at du ikke gider svare , med du svare  jeg ikke kender historien og jeg er dum mv. ja det giver ikke noget svar

Men jeg vil overhovedet ikke synke ned på dit plan ,på at bruge nedladende ord imod en anden person som et svar , det lader jeg dig om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Husk DF medlemmer gang på gang er enten dømt for overtrædelse af racismeparagraffen og/eller de mest ekstreme er ekskluderet af DF for ikke at miste stemmer. Det er også et faktum at DF optager medlemmer af DNSAP

Derudover er min. Pia Kærsgaard, Jesper Langballe, Søren Krarup og Søren Espersen tidligere medlemmer af Den Danske Forening, fra dengang de var knap så stuerene som de er i dag.

Men nej, jeg tror heller ikke de er racister. De er bare nogle små ynkelige bange stakler. Hvor meget har det egentlig kostet samfundet at give dem PET beskyttelse, sikringsrum osv?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

Det er rigtigt, Morten- jeg så gerne der faldt noget kommision af til mig der startede tråden op..Wink Åbenbart et populært emne, det her..

Den må du tage med Thorborg selv ;D

Men DF debatter ender altid vildt herinde hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim F. Rasmussen:

Lagersalg123 - JEN:

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

Det kunne være interessant, hvis du kunne dokumentere din påstand.

Men ellers kan jeg henvise til denne klare udmelding fra DF: http://www.danskfolkeparti.dk/Ud_af_vagten_.asp

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

 

http://avisen.dk/blogs/s.v.petersen/dansk-folkeparti-er-nationalsocialdemokratisk_22853.aspx

Korrekt de skriver det, men ekskluderer først når det bliver offentligt kendt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Men nej, jeg tror heller ikke de er racister. De er bare nogle små ynkelige bange stakler. Hvor meget har det egentlig kostet samfundet at give dem PET beskyttelse, sikringsrum osv?

Præcis, men hellere for alt i verden beskytte folk der sviner andre til uanset omkostningerne.

Men de omkostning er desværre stadig få i forhold til hvad DF har kostet DK i renommé ude i verden.

Køb ren argan olie her

Side 30 ud af 33 (326 indlæg)