Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad sker der i danmart (sur opstød)

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 7 person

Hvad er det der sker i danmark

Vi smider mil til aborter i dk til folk der bare ikke ønsker et barn

men os som brander for og få et barn og ikke kan få det af naturens vej

skal betale min 17.000 pr behanling

 

det synte jeg ikke kan være rigtigt

hvad syntes du

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis alt var gratis, hvem skulle så tjene penge og sørge for "alt var gratis"?

Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der ikke bliver født nær så mange børn, hvem skal så tjene penge til at vi kan gå på pension når vi bliver gamle og hjulene stadig kan køre rundt i Danmark?

Jeg syntes det er helt hul i hovedet at det d. 1/1 ikke længere er gratis behandling til par der ikke kan få børn naturligt.

Dette er netop et sted jeg gerne så nogle af mine skatte penge gik til.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det som man selv skal bruge, har selvfølgelig højere på ønskelisten, når staten skal finansiere det.

Men hvad tror du der koster mest?

En masse teenagere og useriøse voksne som får børn og dropper ud af uddannelse og ikke får nok fokus på en karriere?

Eller dem som gerne vil have børn, finansiere deres egne behandlinger?

Det kunne være fedt, hvis begge ting var dækket, men sådan er det ikke.

Der er penge til det hele, men med en regering som er ueffektiv og fokusere på overforbrug, ja så må vigtigere ting tilsidesættes for designer møbler og lignende på Rådhusene.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

takker jeg var mere til den løsninge de snakke om af man skulle betale efter 3 forsøg

så kunne man sætte nogle grandser med man max må tjene x tusen af man selv skal betale

og af man som singel selv skal betale

men vis jeg går ud og har ubeskytte sex en nat i byen og hun bliver gravid kan hun gå op og få det fjerne gratis hvorfor

 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jebla:
Dette er netop et sted jeg gerne så nogle af mine skatte penge gik til.

Kan godt  være der er for mange aborter i Danmark, men synes på sin vis at det er fint da det jo er fint nok at folk som ikke ønsker at få børn, kan undgå det hvis uheldet skulle være ude. På sin vis er det vel godt nok, måske får barnet ikke en ret god opvækst hvis den skal vokse op med forældre som entelig ikke ønskede sig at få barnet.

Om det er så er alle os andres ansvar at bruge vores skatte kroner på at folk kan få aborter kan så diskuteres.

Men på sammen måde ved jeg heller ikke om jeg synes det er fair at "jeg" skal være med til at betale for at folk som ikke kan få børn, kan få behandling gratis.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jebla:

Hvis der ikke bliver født nær så mange børn, hvem skal så tjene penge til at vi kan gå på pension når vi bliver gamle og hjulene stadig kan køre rundt i Danmark?

Jeg syntes det er helt hul i hovedet at det d. 1/1 ikke længere er gratis behandling til par der ikke kan få børn naturligt.

Dette er netop et sted jeg gerne så nogle af mine skatte penge gik til.

 

Nu er amino jo primært for "selvstændige", der er vist ikke meget "selvstændigt" over at basere sin alderdom på at andre skal betale ens pension :-)

 

 

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At have ondt i røven over at nogen kan få noget, og at andre ikke kan få noget helt andet, - hvad går det ud på?

Det offentlige giver 160.000 kr. til hvert barn i tiden til det fylder 18, - så hvad er  problemet? Man kan altså få 8 behandlinger for de penge.

Så må man til gengæld undvære statstøtten  til det fede babyudstyr, - men har det nogen betydning? Det er vel barnet man ønsker mest.

 

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark Jensen

Så man man sige jeg er meget sjællen syg og der er mange penge der bliver brugt på af vi alle kan gratis til lægen og det syntes jeg er før vi lider af en sygdom som gør af kone ikke kan holde på  barne  men det kan vi ikke få hjælp til men vi kan godt betale for  en masse aborter

 

Nej det er ikke før 

Og  ja vi er i en krise og der mangler  penge men der kan spares mange ander steder

 

 

Thomas Rosenstand

Du snakker om det ikke er en  ting om liv og død  nej det er det ikke men det ramer os som ikke kan får børn troj jeg rigtig når jeg tror du selv har børn

 

Jeg kan godt følge dig men  hvad så med abort som unge får  hvem skal betale dem det syntes jeg ikke er føre af det er dig og mig lige som folk der får en arbort forde der skader deres kariaer  ne det vil jeg ikke betale til men det gør jeg  så kan godt se nogle af dine agumenter i din vidio men støtter det bestemt ikke ikke kun forde vi står i den sition

 

Men lav en relg af single som søge om det skal betale folk med en indkomst over x antal tussen

Og  3 forsøg  og slut der efeter er der for en penge

Og  ja vi er i en krise og der mangler  penge men der kan spares mange ander steder

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)