Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbar pc til under 2000 kr

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ForsikringAgenten:

hej john

Tak for info

Det lyder vældig fornuftigt

Hvad hvis man hæver den til 3000 kr - kommer der så noget frem?

Hej,

Mit firma er bl.a Lenovo Business Partner og sælger kun fabriksnye computere og servere, primært af mærkerne Lenovo, HP og IBM.
Computerne og serverne sælges typisk med 3 års on-site Next Business Day hardwareservice, fordi langt de fleste kunder er virksomheder, for hvem det er vitalt, at computerne kommer op at køre straks, hvis der mod forventing skulle opstå et nedbrud.

Det vil ikke være muligt for mig at sælge dig en sådan bærbar til 3.000,-.

Jeg kan derfor ikke hjælpe dig med et konkret tilbud i den prisklasse, du efterspørger.

Mit råd var for at du bedst muligt kan undgå ærgelser efter et køb af en bærbar, som du - måske - vil blive ked af, fordi du erfarer, at den ikke lever op til dine forventninger.

Men held og lykke med dit køb. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte i december en Asus Eee 1015PEM med 10.1" skærm. Umiddelbart er skærmen lille, men jeg bruger den til surfing, mail mv. Fordelene er klare - den vejer kun 1.3kg og har strøm til 8-10 timer jf. Asus. Så det er jo en rigtig bærbar, man kan slæbe rundt på uden at lade op hele tiden.

Denne model er lidt speciel kontra nogle af de andre netbooks, da min Asus har en dual core Atom CPU. De fleste kører med en single core. Herudover er der kun 1GB ram i fra starten, hvilket er meget lidt - jeg har derfor købt 2GB i stedet. Så spiller det!

Prisen: 2.500,- inkl. moms ;-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Elgiganten har en bærbar med 15,6" skærm til 2.499,- kr. i næste uge. Den er i den nye tilbudsavis, men det er ikke sikkert at den kommer online. Der står kø-tilbud, kun 1.100 stk. i hele landet, men mon ikke der er nok til alle Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino

Tak for mails

vi har mere eller mindre besluttet os for dba tilbudet - dvs Aceren

Vi kan få den til 2500 kr.

Er dog lidt urolig for de 1.3 Ghz  - det virker en anelse lidt eller er det bare mig?

Kan endvidere  ikke finde modellen - er det fordi det er slim modellen - går ud fra den er dyrere end en alm. model - eller hvad?

På forhånd tak for hjælpen drenge

 

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en bærbar computer som du kan købe, der mangler Windows 7 Starter. så hvis du er interesseret så skriv :) normal pris 5000 kr...

Det er en asus computer, den er imellem 2 til 3 år gammel:)

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er sikkert for sent med denne, men for en anden gangs skyld, kunne det være en god ide, at tjekke vores hjemmeside med brugte computere ud;

Vi har masser af forskellige bærbare og stationære computere, til priser der starter helt nede.

Vi giver fuld garanti og returret - præcis som hvis du køber en ny vare online - Så du er godt stillet, hvis der skulle ske noget med maskinen.

brugte computere til lave priser.

VH  Ulrik / Refurb

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til os så finder vi en der dækker dit behov og pengepung.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)