Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere kunder til din butik eller webshop

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Buus:

Hej Alle.

Kunne du være interesseret i at få flere kunder til din butik, webshop eller restaurant? Selvfølgelig kunne alle det. Hvorfor så ikke få det?

Vi kan garantere minimum 150 kunder inden for et år, for sølle 2500,- + moms. Og nej ikke 150 besøgende, men betalende kunder.

Send mig en PM eller en email på tbu@jollytime.dk for mere info.

 

God weekend..

 

Hej Thomas

Tillykke med jeres koncept på Jollytime. Det ser umiddelbart ganske spændende ud.

Må en gammel rotte udi salg give dig et råd med på vejen? Du får ikke nær det ud af din indsats, som du kunne få, når du melder ud, som du gør her. Min første tanke om dit indlæg var: Endnu en omgang MLM eller bare en smart fyr, der skal bruge lidt hurtig likviditet.

Først efter mange indlæg nævner du i forbifarten Jollytime. Hvorfor ikke det fra starten?

Hvor er begejstringen? Hvor kan jeg læse din brusende stolthed over konceptet, som skal få mig til at tænke "det her har jeg slet ikke råd til at misse"?

Du ved det tydeligvis ikke, så lad mig lære dig en meget vigtig ting om salg: Ethvert spørgsmål - og jeg mener ETHVERT - samt enhver indvending er i princippet en udstrakt hånd til dig. Ved at besvare kundeemners spørgsmål præcist og hurtigt, fjerner du de barrierer inde i deres hoveder, der forhindrer dem i at købe. Det er dem, der ikke spørger, der er ligeglade med dit tilbud ;-)

Alle vil gerne have 150 nye kunder - klart. Men du forsømmer at fortælle, at prisen er mere end de 2.500 kr. - der er jo også en rabat, forretningen skal yde. Og dermed står dit første og hårdeste salgsargument pludselig uden bukser på (ligesom en vis kejser gjorde i et eventyr). Jeg ved godt, det ikke var din mening - men salg er psykologi, og du tabte lige en portion troværdighed på halvanden linjes tekst der.

Lad være med at mystificere det, I har fundet på - du skyder dig selv i foden. Lad mig gentage: Konceptet ser fint ud. Pas godt på, at det ikke får ridser i lakken af en salgstilgang, der melder ud uden at give hele historien - og derefter mystificeres af, at det hel skal foregå via private beskeder. Husk, hvem der meldte det ud i et offentligt forum, ikke?

Tænk lidt over det. Jeg tror nemlig, der er MANGE Aminoer, der er lige midt i jeres målgruppe. Og det er gode mennesker, der skal behandles varsomt og med respekt. Gør du det, tror jeg såmænd godt, du kan finde ordreblokken frem ;-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt skrevet og formuleret Thomas Yes

Kan kun give dig ret og opfordre trådstarter på samme måde som du gør her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tusind tak for de gode råd, det vil jeg lade tage til mig næste gang jeg åbner et nyt indlæg.

Hav en rigtig god dag...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-manden:
Jamen så er det jo ikke 2.500,- i udgift længere - så er det 2.500,- plus det man skal sætte sine varer ned med for at jollytime er tilfredse.

.....  Du bestemmer selv dit tilbud, det eneste vi forlanger er blot at tilbuddet ikke kan hentes andre steder. Det er vel klart nok??

Stort set alle laver kampagner med tilbud, enten på enkelt varer eller på alt. Så er det vel bare bonus at vi garantere kunder ved at gøre det.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye kunder er altid interessante uanset virksomhedens størrelse eller budget.

Bl.a. anvender de største virksomheder som teleselskaber og rejsebureauer ofte en affiliate model hvor de kun betaler for faktiske og leverede salg, ligesom der også er mange mellemstore og små virksomheder der "køber" deres kunder online efter en "affiliate marketing" model.

Til de mange iværksættere der gerne vil betale løbende for nye kunder og ikke vil vente "et år", så kan "affiliate markedsføring" være en ganske god mulighed.

Der er ca. 15-20 affiliate netværk i danmark hvor man hos de fleste kan komme i gang med at "købe sine kunder", her betaler man oftest kun for de faktiske salg der er leveret per måned. Har du fået én kunde den ene måned får du en faktura for den ene kunde, har du fået 781 kunder den næste måned får du en faktura for de 781 kunder.

Affiliate marketing er ikke altid lutter lagkage, det er også en branche med mange udfordringer og snyd som desværre også går ud over de uopmærksomme annoncører/virksomheder.

Læs evt. mere på http://www.tracead.net/81/affiliate-tracking-til-affiliate-marketing

Dog, er der også en del annoncører som lever af salg fra affiliate netværk.

Hermed ikke sagt at nogen skal tales fra Jolly tilbuddet Thomas kommer med. Virker konceptet troværdigt er 16,50 per kunde billigt. Det er jo bare en af mange muligheder der skal overvejes og eksekveres hvis konditionerne er i orden. Jolly er umiddelbart et nuanceret affiliate netværk.

Men, spændende koncept Thomas - trods hemmelighedskræmmeriet.

Mvh

Martin

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Mange tak for indlægget.

Martin Mollerup:
Men, spændende koncept Thomas - trods hemmelighedskræmmeriet

Jeg har netop startet en ny tråd for at rette op på denne "mangel på info" tråd.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)