Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjdesigner til samarbejde søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Lasse Baltzer leder efter en tøjdesigner - gerne upcoming, autodidakt eller lignende, til et samarbejde.

 

Hvor kan man mon finde sådan en?

 

Designeren skal bruges til et samarbejde, hvor der bl.a. blogges om smarte ideer til f.eks. festtøjet, pift kedeligt tøj op osv. Og skal slevfølgelig så være med til fotoshoot, hvor der tages anderledes billeder.... tilgengæld får desgineren jo profileret sig gennem Lasses hjemmeside www.lassebaltzer.dk og får unikke billeder af sit design...

 

 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hey lasse når du skriver tøjdesigner, skal det så være end er har haft release på et mærke..

eller funger det også hvis man er igang med et ?  :)

for synes det lyder interresant

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Psykaen!

Nej bestemt ikke - næsten hellere tvært i mod.

Vi har fået bloggen sat i gang, men vil meget gerne stadig have en designer med. Hvis du kigger på www.lassebaltzer.dk/wordpress så se om det er noget for dig. Hvis det er, så kontakt os endeligt :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt sikker på, at hvis du laver et opslag på TEKO, hvor de uddannes, vil du få rigtig mange henvendelser, som gerne deltager i dit projekt...

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Ulrich - det er jo lige det, jeg er ude efter... jeg må få lavet et opslag, som ikke er elektronisk...

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thonken

 

tviler på at der er nogen der ønsker at deltage fra TEKo.

er selv udd. fra TEKO og på den skole er folk ekstreme selektive og typisk går de lige ud i fast job efter endt uddannesle. derudover har man alt for travlt på skolen til side projekter da man bliver bombaderet med opgaver.

 

jeg syntes du skal prøve på de mere kreative skoler , håndværks seminarer m.v- hvor der er mere tid til side projekter.

 

med venlig Hilsen

 

Claudio De Aquino

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)