Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes STADIG det lyder som et pyramidespil....

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Pihl:

Drop dog diskusionerne :) Find dem der vil. dem der ser det som en god ide. Først da jeg indså det, fik jeg selv masiv succes, men organistation nu i 14 lande, og vækst på 33% aliene i 2011.

Mon ikke du mener 2010...Cool

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

2010... ikke 11, så voldsom er min succes heller ikke Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg sagde bare, at jeg fandt min video sjovere - jeg forholdt mig ikke til, hvad der var rigtigt. Må indrømme, at jeg ikke så den oprindelige video færdig, da Jeg godt fattede pointen forholdsvis hurtigt.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Tja, jeg bekymrer mig ikke...Det er jo Amino vi snakker om Wink og bare se hvor populært indlægget er Stick out tongue

Gad vide hvor mange point man ville få, hvis man lagde en anti-affiliate-video ind i affiliate-forummet?

Men det er jo det, der er så spændende ved MLM-forummet: Her kan alt ske! Big Smile

Kenneth Pihl:

Når jeg rekruterer i dag, argumenterer jeg ikke så voldsomt. Jeg viser min forretning, viser indkomst potentiale, og understreger ingen tjener noget uden at lægge et stykke kvalitets arbejde i det. Dem der vil tegner jeg op og undervisning / træning begynder. Dem der har de klassiske modargumenter, takker jeg for frem møde, og siger at det er helt ok, det er vist ikke noget for dem.

Super indlæg Kenneth - og jeg er helt enig.

Jeg diskuterer ikke herinde for at rekruttere - mere for at øve mig på indvendinger man måske ville støde på "ude i den virkelige verden".

Og så er det generelt bare sjovt at se, hvor mange der har en fuldstændig fasttømret vaneholdning omkring MLM - hvilket Lasse's video også illustrerer fuldstændig forrygende! Smile

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:

Jeg sagde bare, at jeg fandt min video sjovere - jeg forholdt mig ikke til, hvad der var rigtigt. Må indrømme, at jeg ikke så den oprindelige video færdig, da Jeg godt fattede pointen forholdsvis hurtigt.

Jeg synes også "The Office" videoen er grineren - men nu er jo en af dem, der bruger en del tid herinde på at redegøre for forskellen mellem MLM og pyramidespil - hvilket Lasse's video jo gør rigtig godt - hvorimod "The Office" videoen netop sætter lighedstegn mellem de to. (hvilket i The Office videoen er korrekt, da det ER pyramidespil han taler om).

Derfor synes jeg det var et mærkeligt ordvalg at kalde den "den her udgave".

Det var bare den detalje jeg ville fremhæve. Smile

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke lade være med at komme med lidt ironisk provokation til skeptikerne.....

Warren Buffet, den mest succesfulde invester nogensinde, købt 3 MLM virksomheder (han har sikkert købt 1000vis andre virksomheder) udtaler: "Min bedste investrering nogensinde!" - Men hvad ved han om forretninger? han slog jo kun Bill Gates af 1. pladsen et enkelt år som verdens rigeste!(2007)

Robert Kiyosaki, forfatter til den mest sælgende bog om forretning og ledelse igennem tiden, økonomisk rådgiver for regeringer og verdensfirmaer, udtaler "Den perfekte forretning" - Men han ved jo heller ikke noget som helst!

Bill Clinton støtter MLM og takker i sin afskedtale til nationen MLM folk for at have været med til at skabe vækst i amerikas økonomi i hans præsident periode.
- Men hvad ved han?? Han blev jo kun præsident!

Donald Trump udtaler det er den hurtigste og sikreste vej for alm. mennesker at opnå økonomisk uafhængighed, og derfor den bedste løsning hvis man ønsker at starte eget foretag. - Men han gik jo osse ned i 80'erne med 980 millioner USD i gæld, og skulle bruge hele 2 år! på at blive milliardær og på top hundrede listen over verdens rigeste mænd igen, så hvad ved han om forretninger.

Næ... alle disse mennesker kan vist ikke noget.. de ved ikke noget... de skal da for guds skyld ikke give mig deres "gode råd"

Til gengæld har jeg en bekendt. Han bruger mere tid på at overbevise diverse instanser om at han ikke kan arbejde og derfor skal have pension, end jeg bruger på alle mine forretninger samlet! Han har haft lukket for sin el i mere end et år nu, for den skal komunen da betale! Han kører rund i biler uden registrering fordi han ikke har råd til andet. Og så bruger han sit inventar i brændeovnen når det bliver for koldt. Sand historie.
HANS RÅD om hvad der er smart at anvende til min fremtidige indkomst vil jeg følge!

Hvad har du at byde på?

Skeptikerne bliver forhåbentligt stærkt provokeret af dette indlæg, jeg håber mine kollegaer i MLM branchen får sig et lille smil..

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaeh, der er masser af gode argumenter for MLM, masser af millionærer og succeshistorier, masser af 150% vækst i bla, bla kvartal, checken er i posten yadda yadda.

Jeg "har hørt" utrolig mange succeshistorier fra MLM verdenen, har endnu tilgode at møde een, der har tjent penge - altså mere end hvad kunne være tjent ved samme indsats på en "konventionel" metode.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Robert Kiyosaki og Donald Trump ville da aldrig slutte sig til bunden af en MLM pyramide.
Eller er der noget jeg har misset? Det kun den perfekte forretning så længe man er i toppen.

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo det ville de. Det er sådan i et legitimt MLM selskab der er drevet efter etiske og moralske principer, kan man ikke starte andre steder end i bunden. Jeg menr i øvrigt ikke man starter i bunden. Man starter i toppen af sin egen forretning præcis som hvis man starter enhver anden virksomhed.

Men de har begge udtalt at hvis de kom i en situation hvor de skulle starte forfra, ville de finde et MLM firma og bygge fra bunden der.

Hus også på MLM og affiliate er NÆSTEN det samme... du får betaling for et salg du har direkte inflydelse på

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael. Så må det være fordi du ikke kommer de steder hvor de succesfulde kommer. Jeg har mødt mange... RIGTIG mange, også i danmark. Skal jeg introducere dig for nogen af dem?
Side 2 ud af 4 (38 indlæg)