Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til mobilside

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et seriøst samarbejde du søger den her gang?

Er det overvejet muligheden for at tilknytte abonnementer der typisk giver 100-200 pr lead? Eller er dette fravalgt pga.  fokus på salg af mobiltelefoner?

Hvad med artikler tips og guides til mobiltelefoni?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil det helt sikker være. Men folk har ikke lige 40.000 kr. Men held og lykke med projektet. Hvis du skulle få brug for hjælp til projektet, må du gerne skrive, da det vil være sådan et projekt, jeg gerne vil være en del af.

Mvh.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det der skal få den til at skille sig ud fra mobilpriser.dk? HVad skal gøre den her bedre?

Men ser rigtigt fornuftigt og spændende ud. Men kunne godt tænke mig at høre tankerne omkring det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det ser rigtig fornuftigt ud. Jeg har desværre ikke tiden til at kaste mig 100 % ind i sådan et projekt. Havde jeg det, ville jeg ikke tøve.

Hvis jeg har forstået det rigtigt. og det tror jeg at jeg har, så har du lavet lige præcis det jeg selv går og fedter med i tankerne :o) Dog med visse afvigelser.

Hvis det af en eller anden grund ikke skulle lykkedes dig at finde en partner, er jeg interesseret i selve scriptet. Afhængig af hvad det koster selvfølgelig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et enten vinder du over mobilpriser, ellers bliver det en fiasko. Der er plads nok til begge sites, og alle de andre. Umildbart er det interfacet som jeg vil forsøge at gøre bedre  nemmere - men det er selvfølgelig en smagssag.

Der kommer både med & uden abonnement.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Igang:

Ideen er jo ikke ligefrem orginal og værdien af sådan en side opretholdes jo kun hvis man sørger for at holde den opdateret med priser og nye telefoner. Hvis det skulle mislykkedes, så skal jeg nok sende en besked til dig. Så kan du i givet fald købe scriptet + rettigheder, for de udviklingstimer jeg har lagt i det (for ca. 7.000 DKK nu).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:
Ideen er jo ikke ligefrem orginal og værdien af sådan en side opretholdes jo kun hvis man sørger for at holde den opdateret med priser og nye telefoner

Nej jeg er klar over at der ikke er noget specielt originalt over det, men i forhold til hvor jeg havner hvis jeg ikke køber sådan en løsning, er der stor forskel :o)

Du er meget velkommen til at skrive, men jeg håber selvfølgelig for dig, at du finder en god partner.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. Der er kommet et par mails, så mon ikke det lykkedes :-).

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu snakker i kun om mobilpriser.dk, men sandheden er vel at der er en hel del af disse sider undervejs... Synes i skulle se at komme igang, en markedet er overfyldt... Ved hurtig søgning på google fandt jeg i hvert fald et par sider, hvor mobilogbredbaand.dk uniddelbart så bedst ud!

Kan ikke forstå  i laver det samme som de andre, hvorfor ikke prøve med en helt anden indgangsvinkel???

 

M

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi der er penge i det.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)