Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af dusør ide..

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i fuld gang med at færdiggøre et projekt på nettet og en kommende applikation til facebook og smartphones.

det er simpelt og går ud på at man kan oprette en annonce hvis man søger noget man gerne vil ha.. feks nyt job, lejlighed, bil osv....

Det er jo hvis det man søger er svært at fremskaffe, og der må en dusør til at hjæpe lidt på vej til det man vil ha.

Jeg vil gerne ha jeres vurderinger af projektet ( kan ikke vise det før jeg er mere færdig)

Så det bliver vurderinger til selve ideen som beskrevet, om den holder, kunne den være interessant for dig at bruge, findes der noget lignende i forvejen (har ik selv kunnet finde det) ??

Ja kom med jeres uforbeholdne mening så jeg ka nå at få evt ændringer med til selve konceptet inden jeg færdiggør det helt..

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Var godt nok meget lidt tekst, til et projekt. er umuligt at vurdere udfra det du har skrevet. Dermå mere info på bordet om funktioner m.m.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ved det men det er bare vurdering af selve hoved ideen jeg søger, og ikke af design osv..... selve konceptet er jo som beskrevet..

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som et super fedt koncept, men jeg vil give Lund.dk ret ! Vi skal have noget mere tekst på bordet, for at kunne vurdere det ordentligt.

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ja hvis man søger feks en lejlighed til leje..

så opretter man en annonce og beskriver hvad man søger.. størrelse , beliggenhed, prisniveau osv..

Man udlover en given dusør til den der finder det søgte til en..

Folk kan skrive til en hvis de har det man ønsker, og vise billede af det osv...

så kan man vælge det rette tilbud, tage kontakt via email/tlf.. og mødes overrække dusør og modtage det man har søgt (evt gennem tredje mand( hvis det ikke er den der modtager dusøren som har feks den ønskede lejlighed)

ja det var i korte træk konceptet...

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

venter spændt på jeres kommentarer...

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke flere der har nogle kommentarer at knytte til selve ideen, eller om den findes i forvejen ?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen der kender en lignende side i forvejen ?

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder smart og kunne da godt være noget jeg kunne finde på at bruge..

Det er vel lidt en måde at få andre til at gøre arbejdet for en.

 

Men tror du at folk vil udlove en stor nok dusør til at folk vil bruge tid på at hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Rabæk:

Lyder smart og kunne da godt være noget jeg kunne finde på at bruge..

Det er vel lidt en måde at få andre til at gøre arbejdet for en.

 

Men tror du at folk vil udlove en stor nok dusør til at folk vil bruge tid på at hjælpe?

ja at få andre til at gøre arbejdet, men så sandelig også en måde for den anden at tjene en skilling på... da hellere få penge for at komme af med et værelse til leje end at sætte det i den  blå avis uden fortjeneste.. tror folk er villige til at smide rimeligt med penge i dusør på ting/ydelser der er svære at få.. så ja det tror jeg..

Men nogen der kender noget lignende i forvejen ?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)