Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af dusør ide..

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal kontakte 1-2 der beskæftiger sig med det og få dem til at skrive de ikke tager ideen, eller vidergiver nogen form for infomation om den.

og så få en mere præcis pris.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:

Jeg synes du skal kontakte 1-2 der beskæftiger sig med det og få dem til at skrive de ikke tager ideen, eller vidergiver nogen form for infomation om den.

og så få en mere præcis pris.

 

øhhh er ikke helt med.. hvad mener du ?

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

flere kommentarer gerne :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KomsiKomsa.dk.

Jeg har ikke hørt om idéen før, og synes at den er super fed.
Hvis det kunne betale sig (timelønsmæssigt) ville jeg helt klart gøre brug af det, da jeg synes det er en sjov, afvekslende og anderledes måde at tjene penge på. Omvendt synes jeg, at det er en fed måde, for køber, at have en masse "spejdere" rundt omkring, til at holde udkig og lede efter det ønskede.
Mange er sikkert, som du selv nævner, villige til at give nogle pæne beløb, idet det jo sandsynligvis er større ting der søges:)

Jeg tror umiddelbart meget på din idé, og vil gå så langt som til at sige, at jeg tror på en ny trend, hvis du udvikler konceptet rigtigt :)
Jeg er fan!

Jeg ser dine to største udfordringer som:

Dit koncept er først noget værd, når der er mange der bruger det.
Derfor, tror jeg i hvert fald, at der skal investeres en del i markedsføring og gennerel branding fra start af!
Det kunne være fedt, hvis du kunne få fat i en masse trendsættere, og få dem til at bruge det først, så det den vej igennem kunne blive bredt ud blandt landets unge, og den vej igennem også brede sig til de ældre. Det kræver selvfølgelig, at der er nogle at hjælpe på siden først:) Jeg kender i øvrigt nogle, der arbejder meget med den slags hvis du får brug for hjælp:) Og nej, jeg får ikke noget for at sige det:D

Udover det, har du så overvejet hvordan du undgår, at folk skider på at give 3. parten dusør, når huset eksempelvis er blevet fundet?

Jeg håber, at du kan følge mig:)

De bedste hilsner
Anders Hempel


Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

KomsiKomsa.dk:

Hej

Jeg er i fuld gang med at færdiggøre et projekt på nettet og en kommende applikation til facebook og smartphones.

det er simpelt og går ud på at man kan oprette en annonce hvis man søger noget man gerne vil ha.. feks nyt job, lejlighed, bil osv....

Det er jo hvis det man søger er svært at fremskaffe, og der må en dusør til at hjæpe lidt på vej til det man vil ha.

Jeg vil gerne ha jeres vurderinger af projektet ( kan ikke vise det før jeg er mere færdig)

Så det bliver vurderinger til selve ideen som beskrevet, om den holder, kunne den være interessant for dig at bruge, findes der noget lignende i forvejen (har ik selv kunnet finde det) ??

Ja kom med jeres uforbeholdne mening så jeg ka nå at få evt ændringer med til selve konceptet inden jeg færdiggør det helt..

Hej.

Ideen er set mange andre steder før.

Så vurdering af ideen 1 stjerne ud af 5 mulige :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Ideen er set mange andre steder før.



Nå okay.

Den er også nice må jeg sige :)
Kan du fortælle hvor?

De bedste hilsner
Anders Hempel

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Mange tak for dine fine bemærkninger :-)

ja det kræver noget markedsføring det er klart.. men må jo smide links en masse steder på nettet til en start.

Jeg går da udfra at folk er til at stole på, så dusøren udbetales hvis det kommer dertil, men det kan jeg jo ikke stå til ansvar for. De får jo heller ikke det ønskede hvis ikke dusøren udbetales...

 

Emil

Jeg efterlyser jo netop andre lignende sider, så oplys gerne hvilke sider det drejer sig om..:-)
Ellers kan jeg jo ik bruge det til noget...

Har kun selv fundet denne: http://www.boligfund.dk  og der er mildt sagt ikke meget aktivitet..

Den er også kun møntet på boliger hvor min er møntet på alle tænkelige ydelser...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

KomsiKomsa.dk:
De får jo heller ikke det ønskede hvis ikke dusøren udbetales...

Ja, det er de forhåbentlig også. Men det jeg tænker er blot følgende:

A = Sælger 
B = Køber  
C = Kontaktformidler og derved også potentiel dusør modtager.

B ønsker at købe en lejlighed, derfor gør han brug af dit koncept, hvorved C begynder at lede efter lejligheder til ham.
C falder over A. A har en lejlighed til salg, der passer til Bs ønsker. Derfor formidler C en kontakt mellem A og B, og kan derfor forvente en dusør på 10.000 kr.

B har nu kontakt til A, og ønsker at spare 10.000 kr. hvorfor han eksempelvis siger til C, at han ikke er interesseret alligevel, eller vælger at droppe alt kontakt til C.

Jeg ved godt, at de fleste har moralen i orden.
Men for at folk skal turde stole på dit koncept, tror jeg det er vigtigt, at der er udarbejdet nogle standard kontrakter eller et eller andet, der gør at man er 100% tryg ved at bruge det:)

De bedste hilsner
Anders Hempel

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen hvis køber dropper købet.. så er han jo bare ikke interesseret... tror ikke det det vil blive det store problem...tror de fleste har moralen iorden..

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)