Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det går sq godt med salget af SEO artikler

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg håber ikke, at du tager mig det ilde op, men der er et hav af kommafejl og alle mulige andre sprogfejl, f.eks. på forsiden:

så vil jeg prøve og forklare det kort > så vil jeg prøve at forklare det kort

så i hele tiden kan holde jeres side > I hele tiden kan holde jeres side

Under SEO-artikler:

derfor nød til at prioritere dine udgifter > derfor nødt til at prioritere dine udgifter

Denne her sætning er heller ikke særligt vellykket - mildt sagt:

Jeg har tilknyttet ekstra mandskab til, at skrive SEO artikler for alle der har et produkt, at sælge, jeg tilbyder, som en af de eneste på markedet, at man kan købe SEO artikler stk. Vis.

Ekstra mandskab i forhold til hvad? Hvis jeg var dig ville jeg i stedet skrive noget i retning af:

Vi skriver SEO-artikler for enhver type virksomhed og kan som en af de eneste aktører på markedet tilbyde SEO-artikler stykvis.

Og under Webdesign:

gør jeg meget ud af og rådgive dem > gør jeg meget ud af at rådgive dem

Under SEO:

jeg er nød til at have > jeg er nødt til at have

Men det værste er næsten alle komma-fejlene. Jeg tror ikke, at der er en eneste sætning uden. Iøvrigt synes jeg, at du overdriver brugen af fed skrift. Under siden om SEO står ordet "SEO optimering" (som i øvrigt skal skrives i ét ord - eller med bindestreg) med fed ti gange. Det generer mine øjne og forstyrrer læsningen - synes jeg.

Venligst

Rasmus Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se det arbejde lavet før, jeg har ikke dette program på denne computer som mange andre  sider jeg på et bibliotek eller en skole nogle gange

hvorfor ikke lavet , det lavet i et billedet , så alle kan se det ?

teksten er meget kort om SEO artikler, så jeg er ikke sikker på om jeg forstår det du laver, der er også mange forskellige ting på din siden og  ikke alle er skrevet det vilde om emmet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Rasmus Hjordt:

Jeg håber ikke, at du tager mig det ilde op, men der er et hav af kommafejl og alle mulige andre sprogfejl, f.eks. på forsiden:

så vil jeg prøve og forklare det kort > så vil jeg prøve at forklare det kort

så i hele tiden kan holde jeres side > I hele tiden kan holde jeres side

Under SEO-artikler:

derfor nød til at prioritere dine udgifter > derfor nødt til at prioritere dine udgifter

Denne her sætning er heller ikke særligt vellykket - mildt sagt:

Jeg har tilknyttet ekstra mandskab til, at skrive SEO artikler for alle der har et produkt, at sælge, jeg tilbyder, som en af de eneste på markedet, at man kan købe SEO artikler stk. Vis.

Ekstra mandskab i forhold til hvad? Hvis jeg var dig ville jeg i stedet skrive noget i retning af:

Vi skriver SEO-artikler for enhver type virksomhed og kan som en af de eneste aktører på markedet tilbyde SEO-artikler stykvis.

Og under Webdesign:

gør jeg meget ud af og rådgive dem > gør jeg meget ud af at rådgive dem

Under SEO:

jeg er nød til at have > jeg er nødt til at have

Men det værste er næsten alle komma-fejlene. Jeg tror ikke, at der er en eneste sætning uden. Iøvrigt synes jeg, at du overdriver brugen af fed skrift. Under siden om SEO står ordet "SEO optimering" (som i øvrigt skal skrives i ét ord - eller med bindestreg) med fed ti gange. Det generer mine øjne og forstyrrer læsningen - synes jeg.

Venligst

Rasmus Smile

Over dreven brug af fed skrift, kan være muligt, men det kommer fra et program der Ijoomlaseo som gør det og jeg er igang med at teste programmet.

Tak for rettelserne, det havde været cool af dig og sende mig det som PM, men ude i det offentlige ikke så Cool, men janteloven skal man lige have hevet op at hatten for vi skal da ikke tro at vi er noget.

Mht. om SEO artikler skal skrives SEO artikler eller SEO-artikler, er det vist 50/50 hvad der gøres på nettet.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være korret ift. vores kære sporgnævn skal  "SEO artikler" sammentrækkes og tilføjes bindestreg

http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/bindestreger/typiske-bindestregsproblemer/typiske-bindestregsproblemer#forkortelser

I øvrigt skal to navneord der hører sammen i reglen altid trækkes sammen. Indeholder den første del eller sidste del en forkortelse benyttes så bindestregen.

http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/et-eller-to-ord/et-eller-flere-ord/?exact_terms=sammensatte,ord&inexact_terms=sammensætte,sammensat,sammensættende,sammensætter,ordet,ordene

Har ikke læst dine artikler så kommenterer kun på sammensætninger.

og PS. tillykke med at du har succes med din forretning! :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det er sikkert rigtigt men hvad skriver folk der søger på det?

Fra søborg
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke taget mig tid til at læse dine demo artikler igennem, men 100 kr. er dyrt for en SEO tekst. Generelt ligger priserne på danske SEO tekster alt for højt i forhold til de engelske..

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

redhat:

Jeg har ikke taget mig tid til at læse dine demo artikler igennem, men 100 kr. er dyrt for en SEO tekst. Generelt ligger priserne på danske SEO tekster alt for højt i forhold til de engelske..

En dansker skal vel også have mere i løn end en fra indien?

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl. slet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

redhat:

Jeg har ikke taget mig tid til at læse dine demo artikler igennem, men 100 kr. er dyrt for en SEO tekst. Generelt ligger priserne på danske SEO tekster alt for højt i forhold til de engelske..

Tror du, at skattetrykket og priserne på alt i Danmark kan have en lille smule indflydelse på det forhold? Bare lidt?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)