Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt med hvem : sælger du noget til færøerne/Grønland ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue Et projekt ligger helt klar nu og skal have en del på plads omkring fragt og forsendelse til grønland og færøerne....

Hvem bruger i idag og hvad koster jeres henholdsvis stor og små pakker.... og evt. palleforsendelse.

Er det mest PostDanmark eller andre alternativer ...?

Jeg fandt en gammel tråd, men mener at der kunne være sket noget mere siden 2005 http://www.amino.dk/forums/t/610.aspx?PageIndex=1 

 

mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht Grønland er der stort set monopol, idet kun Air Greenland og Royal Arctic line har ruter derop. Air Greenland tilbyder et pakkeprodukt de kalder Green Pack, men hvorvidt det er frem til modtagers dør er jeg ikke helt klar over. Jeg vil anbefale at du kontakter Royal Arctic Line i Aalborg og hører lidt om deres priser. Mig bekendt bliver stort set alle tilbudt samme priser. (Hvorfor give rabat til nogen, når man er eneste aktør på markedet).

Mht Færøerne er der lidt mere konkurrence på fragten, og de fleste speditører vil kunne tilbyde dig et rate-setup.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej venligst send dit telefonnummer som pm så vil jeg kontakte dig med et godt tip
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Palle fragt til Grønland, har jeg før brugt Royal Arctic og det har fungeret fint (dog pebret)...

Til mindre og store pakker, blev der nævnt om en rute der hed Danmark-Tyskland-Grønland..... ved ikke hvor meget der er spare, men skulle være billigere end direkte fra DK...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste af vores grønlandske kunder har selv gode pakkeaftaler og så ska vi som regel leverer hos fx royal arctic line og skrive et bookingnummer på, som kunden sender til os.
Ellers sender vi bare som postpakker, hvis det er små-ting.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Samskip til Færøerne og BlueWater til Grønland :)

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte os. Vi har gode priser til grønland/færøerne og gode erhvervsløsninger.

Du kan finde vores hjemmeside på www.profragt.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)