Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, pizza restaurant.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har for første gang forsøgt mig med en webshop.. Så ville lige høre om i har en kommentar til resultatet og meget gerne forbedringsforslag :)

http://www.kallos.dk - Kallo's Pizza Restaurant

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Får jo helt lyst til at tage til århus og smage alle de lækre pizzaer:)  syntes det er en fin side

 

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser da lækkert og nemt ud, ville da bruge dig hvis jeg lige kommer omkring aarhus :D

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian og Christian

Tak for kommentarerne, det var opmuntrende :)  Hvis i skulle komme forbi århus, giver jeg da lige en pizza ;)

Hygge og go' dag.

Mvh
Jakob

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob.

Samlet set en super flot hjemmeside, men det har de allesammen jo sagt. Så når du får du også lidt kritik og idéer fra mig :-)

  • Fortæl hvorfor folk skal bestille fra dig, og ikke vælge fx. Just-eat.dk (den er svær!)
  • Lav et fav-ikon (det ikon som der lige nu er en grøn pose med lyserød hånd på)
  • Er der gratis fragt? Ellers vis den i kurven
  • Gør det nemmere at se jeres lækre pizzaer, jeg troede 'Pizza-menu' var hvis man skulle have cola mv. med
  • Lav nogle slagtilbud og smid dem på forsiden! Fx. 'Køb to pizzaer i dag + en cola for kun XX kr.'
  • Slå Søgemaskine venlige URL's til, kan du gøre i administrationen
  • Hvad hvis jeg bestiller den nu kl. 10:50? Får jeg den stadig om 45 minutter? Eller hvad med 03:32? Skriv hvornår de 45 minutters levering gælder for! (du skriver det kun med meget lille skrift)
  • Kan man hente selv?
  • Lav en blok med ALLE fordele!
  • Kan de evt. få fordele ved at købe igennem din side hver gang?
  • Måske de skal kunne dele det på Facebook, og få en gratis lille bakke pommes næste gang de handler hos dig? Det kunne godt give flere kunder.
  • Du kunne godt gøre din købsproces bedre (se evt. min)

Nu kan jeg se du ikke skilter med DanKort - betyder det man bare betaler ved levering? I så fald så skal købsprocessen jo bare være sådan at man bare trykker 'Kasse', så kommer der et felt op med navn, adresse og nummer. Hvis jeg var dig ville jeg bare dobbeltchecke nummeret, surt at køre forgæves!

Håber du kan bruge mine råd :-)

 

Mega fed funktion du har, når man klikker sig ind på en pizza! :-) Godt lavet.

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kan se at det er lavet i prestashop, men tænker mere på hvordan du opdager at der kommer en ordre ind ?

jeg har selv et pizzeria og overvejer hvordan jeg skal opbygge mit eget bestillings system

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  KN Pizza og Kebab 2 Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i samme situation. Jeg ønsker ikke at bruge Just-Eat og omkostningerne ved at tilmelde butikken til PBS er mindst lige så store. Pt. driver jeg butikken med en trådløs dankort terminal der kan anvendes ved udbringning. Jeg er godt klar over at jeg mister mange kunder ved ikke at tilbyde dankort betaling på hjemmesiden.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Jeg syndes det er en fed side vil bare godt vide hvad fragten var allerrede når man går ind i kruven :)

God weekende

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye vare skal rettes til mest solgte vare…

Få lidt pizzaer på forsiden

Sæt siden på vedligeholdelse når i har lukket   

 

Mvh Martin Kistrup

 

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KN Pizza og andre.

Jeg er formidler af et online pizza og madbestillings system hvor man for kr 149 pr måned kan benytte systemet. Ønsker man online dankortbetaling koster det fra kr 99,- pr måned. Oprettelse af abonnement koster kr 1500,- Thats it.

DER ER IKKE ANDRE UDGIFTER. IKKE NOGET MED BETALING PR SALG ELLER LIGNENDE. DU KAN SÆLGE SÅ MEGET DU VIL ONLINE.

Ønsker du ikke at betale pr måned, kan du købe systemet til dig selv. Prisen aftaler vi, men jeg kan forsikre dig for at det vil være meget billigere end at få produceret noget selv. Det er dyrt med alle de funktioner der skal til.

Køber man softwaren til eget brug, kan man også selv bruge den som portel, og videresælge til andre. Siden kan stort set det samme som Just Eat. Det eneste der kræves er en pc tilsluttet internettet.

Se mere på sell-your-food-online.com

Siden viser et eksempel uden billeder af maden. Det kan se lidt mærkeligt ud. Disse vil naturligvis være dine egne billeder hvis du abonnerer. Ligeledes får du din egen header og farver kan du også selv bestemme.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)