Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af en ny form for social netværk hjemmeside - Investorer, patent m.m.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kristian1977:

Tror nu ikke på at et produkt udviklet af fritidsprogrammører ville kunne holde. Det ville være godt til en demo og en beta. Men hvis vi skal ud i verden, skal hjemmesiden holde 100% i programmeringen og det grafiske.

Øhh, hvem siger det er lavet af fritidsprogrammører? Vi har et stærkt team hvor vores primær udvikler til dato er blevet forsøgt headhuntet flere gange til top 10 virksomheder i it branchen. Derudover har vi haft professionel konsulentvirksomhed i 6 år før vi startede firmafon.

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kristian1977:

Men kan man bare gå til nogle virksomheder, som skal stå for programmering og få et overslag? Det ville da være rart, at vide om det koster 100.000,- eller 200.000,- at programmere. Hvad er Jeres erfaring her?  

Du kan få en pris på alt, men hvis ikke dit grundarbejde er i orden, så kan det være svært at give en fast pris.

Derfor skal opbygning, funktionalitet osv osv osv være beskrevet ned i mindste detalje. Du starter simpelt med en stak A4 ark og så starter du med forsiden og så ellers bare derudaf... det er en ganske fornuftig øvelse for folk, og når I har tegnet jer igennem, så skriver I jer igennem.

Afhængigt af tid I kan bruge kan det tage alt fra 1 md. til 1 år.. men omfanget kender I selv.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, hvis jeg udtrygte mig forkert. Det er fantastisk, at du har samlet et godt team. :)

Men vi har ikke råd til at ansætte nogle programmører og kender heller ikke så mange af dem, som vil gøre det gratis.

Når jeg snakker om fritidsprogrammører, så mener jeg at man mødes i et lokale et par gange om ugen og arbejder med projektet. Dette har jeg prøvet og det tager simpelthen for langt tid. Men udvikler selvfølgelig også imellem møderne.. Men alligevel tager det FOR lang tid.

 

Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er vi i fuld gang med. Og kan snart fremlægge en projektrapport og et flot præsintationsmateriale

Men ville dog bare hører jeres erfaring med at skaffe kapital via foreksempel investorer eller fonde.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)