Jeg har læst den første Anders henviser til og den vil jeg ikke umiddelbart anbefale - synes ikke rigtigt den gav mig noget brugbart i "bagagen". Den Anders linker til er dog second edition - så det kan være den er bedre end den første udgave som jeg læste for et par år tilbage.
Jeg kan derimod anbefale:
http://www.amazon.com/Secrets-Social-Media-Marketing-Conversations/dp/1884956858/ref=sr_1_16?ie=UTF8&qid=1295037243&sr=8-16
samt
http://www.amazon.com/Social-Media-Marketing-Hour-Day/dp/0470344024/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1295037243&sr=8-1
De dækker begge over social media marketing som en helhed, altså ikke kun facebook marketing. Men jeg synes begge er meget gode til at få en ide om hvordan det kan bruges/er brugt kommercielt. Den sidste er nok mere praktisk anlagt, hvor den første er en empirisk gennemgang af cases fra diverse social medier og hvordan de kan bruges.
De har dog begge et par år på bagen og det er et område som ændrer sig hurtigt, så kan det være at nogle at de nyere bøger kan være mere relevant.
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_18?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=facebook+marketing&x=0&y=0&sprefix=facebook+marketing
Men som Anders siger - så er der massere af bøger om emnet. Men det kan godt betale sig at læse brugernes reviews på amazon, fordi der er flere forfattere der bare har spyttet nogle crap bøger ud hurtigt fordi det var populært.