Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lidt anderledes e-butik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser ud til at det er lavet på TYPO3 CMS system

Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Virkeligt flot :-)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-02-2007 00:02:57 Forfatter: Martin Poulsen

Til Tyllesen:
Tak skal du ha.
1. Kan jeg evt. lokke dig til at uddybe hvad det er ved fanebladene som du syntes for det til at se billigt ud?
2. Nu er jeg ikke den store designer, så måske jeg kunne få dig til at uddybe hvad en glanseffekt er vs. en fadeeffekt?
Mht. kreditkortene, så var de egentlig også placeret i toppen til start. Der er bare lidt dårlig plads til dem så snart der kommer nye faneblade (der er 2-3 nye på vej), og jeg vil helst ikke gå på kompromis med indkøbskurvens synlighed. Men det er ikke første gang jeg har fået det at vide, så jeg vil helt sikkert tage det til genovervejelse


 

1. Hjørnerne er pixelerede/grynede. De bør tegnes med vector -grafik og gemmes som en png fil, med gennemsigtig baggrund. Dette kræver dog at din programmør har styr på at lave et png-fix så baggrunden også er gennemsigtig i Internet Exprorer.

 

2. Det er lidt svært at beskrive. Så smid mig en PM med din email. Så skal jeg lave et eksempel til dig.

/Charly 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-02-2007 12:59:55 Forfatter: Steffen Nørgaard Andersen Jeg tror designet ville blive helt perfekt hvis du lavede skriften i topmenuen mindre og gjorde den fed

 

Det har jeg forsøgt, men er ikke helt tilfreds. Se nedenfor:

 


 

Dato: 09-02-2007 17:46:52 Forfatter: Anders_H Med ''Live'' billede af rammen mener jeg et foto af rammen i sin heldhed. Altså et foto du tager med dit eget kamera :)

 

Når du klikker på "i-ikonet" (som pt. ikke er synligt nok), så skulle du gerne få et billede frem af rammen. Er det ikke dette du mener?

 

Dato: 12-02-2007 07:14:49 Forfatter: Martin Kragh Jeg vil bare tilslutte mig alle komplimenterne.

Lækre billeder!

Tak skal du ha'' :)

 

Dato: 12-02-2007 07:14:49 Forfatter: Martin Kragh Jeg har dog også lige en bemærkning vedr. valg af indramning.


Da jeg ikke kender så meget til indramning, vil jeg gerne have det ''skåret ud i pap'', hvad svæveramme, blindramme osv. er.


Det har også virkelig været en af vores større problemstillinger; hvordan man forklarer de forskellige valgmuligheder. Og det er det, vi har forsøgt at gøre via det lille "i-ikon". Hvis vi ser bort fra at det ikke er synligt nok, syntes du så heller ikke at det bliver skåret nok ud i pap der?

 

Dato: 12-02-2007 07:14:49 Forfatter: Martin Kragh Hvad jeg tror der menes med live er, at man eksempelvis kan se et helt billede med svæveramme i stor størrelse....Hov!


Jeg har lige lagt mærke til, at mit valgte billede faktisk får den valgte ramme omkring sig. Det tror jeg at du skal gøre den potentielle køber mere opmærksom på. Jeg opdagede det først 3 gang jeg forsøgte.


Hvad med en mulighed for at se sit valgte billede i en lidt større udgave, så jeg virkelig kan komme tæt på, og se, hvordan denne indramning virker på netop mit billede.

Rigtig god idé med et større preview-billede. Det er røget på todo-listen :)

 

Dato: 12-02-2007 09:19:19 Forfatter: Tina Finnerup Wow, siger jeg bare - en virkelig lækker side...
Hvem har lavet den?

Tak skal du ha'' :)

Jeg har selv udarbejdet design og programmeret den i samarbejde med en ekstern programmør.


 

Dato: 12-02-2007 09:30:32 Forfatter: Anders_H Det ser ud til at det er lavet på TYPO3 CMS system

Ja, det er ganske rigtigt, at webstedet er bygget på Typo3, og det kan godt anbefales :)

 


Dato: 12-02-2007 12:32:04 Forfatter: Tyllesen 1. Hjørnerne er pixelerede/grynede. De bør tegnes med vector -grafik og gemmes som en png fil, med gennemsigtig baggrund. Dette kræver dog at din programmør har styr på at lave et png-fix så baggrunden også er gennemsigtig i Internet Exprorer.

Det vil jeg prøve at kigge lidt på.

 

Dato: 12-02-2007 12:32:04 Forfatter: Tyllesen 2. Det er lidt svært at beskrive. Så smid mig en PM med din email. Så skal jeg lave et eksempel til dig.

Tak for det tilsendte. Jeg må indrømme at jeg ikke er helt vild med glanseffekten på det sorte banner, men det ser meget godt ud med "vand-effekten" på logoet som man også ser på iTunes (eller bde.dk

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår ikke hvorfor du har "Trin 1: Valg af motiv" - for man kan jo netop intet vælge under dette faneblad? Man skal faktisk bare bekræfte det allerede valgte motiv.

Enten skal du have alle billederne derinde, eller også skal du undlade det trin - synes jeg. Måske har jeg overset noget på siden?

Ellers en rigtig flot side. Thumbs up :)

Edit: Og så lige en ting - i Firefox på Mac er din top-menu placeret for højt. Se nedenfor:



Samme problem gælder i Safari. Ellers ser der ikke umiddelbart ud til at være nogle problemer.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin>>Jo. Rammen vises fint når man trykker på i. Det er mig der ikke har set ordentlig efter. I samme ombæring kunne det måske være en god ide med en ekstren "FAQ" på rammerne. Altså hvad er rammerne er lavet af, at man har mulighed for at se hele rammen, og ikke kun et hjørne mm.

Anders






Side 2 ud af 2 (16 indlæg)