Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en ny musemåtte og tænkte..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gamle musemåtte er ved at være slidt ned og har brug for en ny.

Fik så tanken at jeg da godt ville støtte Amino lidt hvis man kunne købe en Amino musemåtte her på siden var det ikke en ide ?

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne faktisk være rigtig fedt med en "Amino-merchandise shop", hvor man kunne købe musemåtter, nølgeringe, t-shirts, caps osv. med Amino-tryk på. Det ville da helt sikkert skabe lidt mere opmærksomhed omkring Amino, og give lidt penge i kassen.

Jeg vil med glæde være den første til at pryde min krop med en Amino t-shirt og cap :D

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller så vil jeg anbefale dig at kigge på gaming udstyr, jeg forstår ikke at det ikke er mere udbredt rent "business" mæssigt endnu.

Museskader og tennis albue m.m. kan afværges hvis man har det rette værktøj. 

Og der er en Amino-dude der har en webshop der handler med gaming udstyr: www.webonnet.dk 

Bare min 50 øre :) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Andersen:

Det kunne faktisk være rigtig fedt med en "Amino-merchandise shop", hvor man kunne købe musemåtter, nølgeringe, t-shirts, caps osv. med Amino-tryk på. Det ville da helt sikkert skabe lidt mere opmærksomhed omkring Amino, og give lidt penge i kassen.

Jeg vil med glæde være den første til at pryde min krop med en Amino t-shirt og cap :D

 

Ikke for noget...

Men hvad er der fedt ved det?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en masse forskellige musemåtter, du kan tage et kig på. Om ikke andet kan du da i hvert fald støtte mig. Wink

Oprindeligt er det forbeholdt gamere, da det er gaming udstyr - men der er helt sikkert også noget til din smag.

- Og mange tak for anbefalingen, Kaare - og du har helt ret i, hvad du siger. Smile 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)