Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program kan bruges til at interviewe folk over nettet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er startet en podcast ”Passiv Indkomst med Online Produkter” og vil gerne interviewe nogle spændende mennesker.

Jeg vil høre, om I kender et program på nettet, der er godt til at holde og optage interview online?

Jeg har tidligere benyttet GoToWebinar til noget lignende... men måske er der et gratis program?

Tak!

Dbh Cammilla

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cammilla,

Skype skulle være ganske godt til dette formål også, hvis bare begge parter har en nogenlunde mikrofon. Hertil findes der et tilføjelsesprogram, ved navn "Pamela for Skype", der dog tillader maks 30 minutters optagelse af gangen. Men så kunne man opdele interviewet. Umiddelbart kender jeg ikke andre programmer til dette, ellers :)

Mvh

Daniel Lomholt

Fra Odense
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Vi bruger skype til vores iværksætter podcasts. Det fungerer super godt

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger min Mac med Skype og Call Recorder til at optage samtaler i stedet for at tage noter. Det samme som MikkelElliot anbefaler. Det fungerer fint.

Det kræver selvfølgelig at du har en Mac :)

Jeg har ingen erfaring med at lægge filerne ud som PodCast. Jeg bruger kun optagelserne til eget brug. Men jeg forestiller mig at der skulle være nogen stor udfordring i det når filen ligger som mp3 på din HD.

S


Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres input... jeg tror at jeg prøver et interview på Skype.

Jeg fik også svar af Karin Høgh, der anbefaler Callburner til PC (har ikke MAC og Callrecorder).

Super!

Cammilla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)