Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån af produkter til anmeldelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu har jeg haft min hjemmeside, GadgetTjek.dk, hvor jeg skriver om gadgets og elektronik i lidt over 2 måneder og i December havde jeg 2000 besøgende. Folk begynder at henvende sig til mig vedrørende siden og interessen stiger.

Jeg kunne godt tænke mig, at få produkter til tests, hvor jeg vil skrive en anmeldelse af produktet og lægge den ud på siden. Jeg ved udemærket godt, at jeg ikke kan få de nyeste produkter med det samme, men jeg tænker f.eks. på Samsung Galaxy S, som nu er over ½ år gammel.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om jeg har for få besøgende endnu, til at kunne få produkter til låns eller om jeg sagtens kan ansøge om det?

Den måde jeg vil få fat i produkterne, er ved enten at ringe eller maile til de forskellige firmaer, fx. Samsung og spørge dem om det er muligt.

Hvis i har gode råd, eller kan svare på det ovenstående spørgsmål, så svar venligst.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørger lige for, at holde tråden oppe :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret svært at få lov til at modtage testprodukter fra producenterne.

Jeg har selv prøvet det, og fik afvisninger fra samtlige producenter. Det skyldes nok at du skal have en stor "magt" indenfor dit fag, førend de er interesseret i at smide produkter efter dig.

Ellers kunne alle jo oprette en blog og få testprodukter.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

som det første. Rigtig flot side du har fået op at køre ;-)

Åh to mdr er jo ingenting, og slet ikke når du skal gå ud til en producent eller butik og høre dem, om du kan få et produkt eller låne et. 

Hvis det var mig ville jeg forsætte i den retning du gør ,og arbejde hårdt på det, og så gøre mere ud af din branding, brug youtube og div fora mm. det vil sikkert hjælpe din personlig branding godt på vej.

Så altså du kan ikke få/låne et produkt, så må du altså til pengepungen. Så hvorfor ikke gå ud til div små webshops som sælger sådanne produkter. Du kan fortælle dem at du har så og så mange besøgende pr dag el pr mdr. Og at du gerne vil teste et af de produkter de sælgere, du kan så tilbyde dem at du fortæller at produktet er fra deres shop og at prisen hos dem er osv osv og så linke til deres shop, men til gengæld vil du gerne ha lov til at købe produktet til egro prisen hos dem.

webshoppen mister jo ikke noget på det, og de får muligvis flere kunder som kommer fra dit site,

og du får et noget billiger produkt.

og på et eller andet tidspunkt har du opbygget dig et brands som gør at du sikkert ville kunne få produkterne eller låne dem fra de større butikker. Men det tager jo sin tid.

 

Håber du kan bruge dette til noget. Det gav meget god mening inde i mit hovede ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)