Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med tøj i store størrelser - hvad synes I?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Jeg syntes i skulle holde jer til 2 farver tekst, måske 3 .
 
Og holde jer til 2-3 skrift størrelser  "Gratis Fragt" i størrelse 300 i knaldrød, og i har umiddelbart ikke andet i samme røde farve virker på mig uproffesionelt.

Det er ikke negativt ment men blot som et par gode råd .

Hed og lykke med siden :)

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svar er jeg rigtig glad for - jeg eksperimenterer nemlig helt vildt for tiden, så det vil jeg forsøge at lave om på.

Tusind tak for god feedbackSmile

 

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dankort, Dankort....Dankort. Få en indløsningsaftale hos PBS, ellers tror jeg næppe du kommer til at sælge meget. Det er ikke så dyrt at tage imod Dankort!

Ja, ellers er det jo som Goldenplanet nu engang er i Standart layout. Ikke liige mine farver, men det jo smag og behag.

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kommer nok ikke uden om Dankort selv om jeg gerne villeSmile Men sælger man virkelig så meget mere udelukkende pga. Dankort-betalingen?

Mht. farverne, så er de allerede skiftet mange gange - der bliver eksperimenteret en del.

Tusind tak for feedback!

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Apennina:

Ja, jeg kommer nok ikke uden om Dankort selv om jeg gerne villeSmile Men sælger man virkelig så meget mere udelukkende pga. Dankort-betalingen?

Mht. farverne, så er de allerede skiftet mange gange - der bliver eksperimenteret en del.

Tusind tak for feedback!

Hilsen Tine.



Hej Tine,

Du skal se det på denne her måde:
Hver gang en kunde syntes at det er en smule besværligt, så finder han bare en anden shop.
DVS:

1. Overførsel til bank via netbank, det er alt for omfattende og du mister mange "Impulskøb" fordi folk kommer ind og ser at de måske ikke har så mange dollars stående som de troede osv. Det er meget nemmere at lokke folk til at taste et kort nr + udløbsdato osv. og Vupti, pakken er på vej .

2. Oprettelse som kunde for at få lov at handle er også en ting som kan gøre at folk vælger dig fra, kan ikke huske om du havde dette på din side, men sørg for at hele betalingsdelen er så enkel og nem at komme igennem som overhovedet muligt.

3. Din webshop er din butik . forestil dig at komme ind i en butik nede i byen hvor du ikke kunne betale med kort, men skulle over og hæve penge først. Ville du handle der ?

4. med hensyn til farverne så find 3 farver som spiller, evt. samme "Tema" som dit logo, hold det enkelt og imødekommende .. Ellers virker siden for useriøs.

5. Du skal hele tiden tænke at det her er DIN BUTIK, Ville du selv handle her ? er varebeskrivelserne gode nok ?, er billederne detaljerede nok ?

Igen er min besked kun ment som hjælp Geeked

De Bedste Hilsner




Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tusind tak for dine gode råd - det er virkelig dejligt at der er nogen som gider afsætte tid til at komme med så gode iagttagelserBig Smile

Jeg har faktisk bestilt Dankort-betaling i går, så det skulle snart være på plads, for jeg synes du har helt ret i de ting du siger - tusind tak for responsen!

Mange hilsener Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

farver og live mangeler der på siden ,det er jo tøj i sælger

kundeservice siden virker ikke den går på fejl side

kontakt side husk der CVR nummer og telefon nummer

en linje tekst i produkter , det kan gøres bedre , vis bare skrev hvad lavet af bomul , farver der kunne vælges passer til fest fylder der hurtigt 4 linjer derved er der indhold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael.

Tusind tak for dine kommentarer!

Ja, kundeservicelinket er nede i de her dage - jeg har kontaktet Golden Planet så jeg håber de finder en løsning snart.

Og det er rigtigt at vi nok skulle udbygge produktbeskrivelserne noget mere.

CVR og telefonnummer vil jeg også sætte på kontakt-linket.

Mange hilsener Tine.

 

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tine

Jeg har ikke forholdt mig til shop-design mv, men jeg har alligevel nogle kommentarer:

Størrelserne skal beskrives bedre - for bukser skriver du livvidde og indvendig benlængde, og det er også fint nok, men jeg mangler hoftevidden. Det samme gælder dine kjoler/toppe, hvor du skriver at brystvidden er 2 x xx cm - det holder ikke - det er ikke ligeligt fordelt på ryg og brystdelen, så du er nødt til at være mere præcis. Det samme gælder i øvrigt bukser og nederdele. I det hele taget savner jeg en mere præcis beskrivelse af størrelsene. Jeg ville som minimum have følgende mål (hvor det er relevant):

Brystvidde
Rygbredde
Taljemål
Hoftemål
Indvendig benlængde
Ærmelængde

 

Så fandt jeg en produktbeskrivelse: '100 % polyester og 100 % nylon'. Jeg tror du mener, at kjolen er af polyester, og foret af nylon, men så skriv det.

Jeg har (desværre) størrelsen til at handle hos dig, men der er så megen usikkerhed om målene, så det er nok ikke relevant. Har du i øvrigt overvejet at tage nogle varer ind, der er syet af naturmaterialer (uld, bomuld, silke)?

MVH
Kirsten E

 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Med hensyn til kundeservice informationssiden, tror jeg måske du er kommet til at vælge "URL" som informations type i stedet for "Text".

Prøv at rette den til Text (øverst til venstre når du er inde på informationssiden), og se om ikke det løser problemet.

Mvh.

Thomas

E-købmand af guds nåde

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)