Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med tøj i store størrelser - hvad synes I?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten.

Det er nogle rigtig gode råd du her kommer med - jeg har også været i tvivl om hvor mange mål jeg skulle skrive på, men det er selvfølgelig klart at jo flere mål der er jo bedre. 

Det er helt sikkert noget jeg vil arbejde på i fremtiden, når man først er i gang med at måle tager det jo ikke lang tid lige at tage et par ekstra mål.

Og ja, vi vil meget gerne have nogle flere naturmaterialer ind. Vi har lige fået en del silkekjoler, og jeg er også ret glad for viscose, men det er helt sikkert noget vi gerne vil have mere af.

Endnu engang tusind tak for hjælpen! Mange hilsener Tine. 

 

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Det er godt nok pinligt at være nybegynder i den her brancheEmbarrassed

Nu har jeg ændret det og det virker! Jeg troede egentlig ikke jeg havde ændret noget, men jeg har sikkert pillet helt vildt ved det hele uden rigtigt at vide hvad jeg gjordeSmile

Tusind tak for hjælpen!

 

Mange hilsener Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam ikke pinligt - man SKAL pille helt vildt, ellers lærer man jo ikke noget Smile

Du skal være velkommen til at tilmelde dig mit nyhedsbrev med (blandt andet) tips til OpenBizBox.

Held og lykke med projektet

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas - og jeg har lige tilmeldt mig nyhedsbrevet som jeg glæder mig til at læse.

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)