Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye site BilligSSL.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Frands:
må hellere end gerne forsøge at oprette en ordre og se ordreprocessen og så blot lukke vinduet når I kommer til betaling.

EFter at have godkendt handelsbetingelserne og trykket på "Gå videre" får jeg en

"Table 'helpsoft_clicks.orders' doesn't exist"-fejl.

mvh

Jan

Fejlen er hermed rettet, du må meget gerne prøve igen :)

 

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Den er ret overskuelig. Godt arbejde.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Jeg er enig med Mikael. Salgspotentialet er må alt andet lige være størst, når de som ikke er 110% sikre på alle fagudtryk, også kan føle sig trygge nok til at købe certifikatet hos jer.

Og så er der jo også den positive sidegevinst ved masser af vejledninger, ordforklaringer m.m., at de er SEO venlige og vil medvirke til højere placering i de dynamiske søgeresultater.
Jo mere tekst i vejledinger, forklaringer og beskrivelser, jo bedre venner bliver I med Google. Skype-Smile

Jeg er ret sikker på, at en meget stor del af de website-ejere, hvis sites med fordel kunne have et SSL-certifikat tilknyttet, ikke er helt sikre i begreber som FQDN og lignende.

Spot on!

Nu betragter jeg mig selv som værende i den øverste ende af skalaen for teknisk formåen og indsigt - men jeg har aldrig bevæget mig indenfor SSL.

Jeg er dog igang med at sætte noget op hvor jeg med stor sansynlighed får brug for det. Dvs. at når jeg nu skal til at undersøge hvd der skal til, og hvordan jeg får det implementeret på hhv. server (både Linux og Windows), hvordan jeg får det testet og implementeret i en native app. osv. - så skal jeg igang med et temmeligt stort researcharbejde, sammenholde alle mulige former for informationer.

Derfor ville det være rart at de basale ting omkring de forskellige typer af certifikater var forklaret - så jeg mere eller mindre kun skal koncentrere mig om Native-App parten.

F.eks kunne noget i denne stil være fedt : http://www.verisign.dk/ssl/ssl-information-center/ssl-basics/index.html - måske sat op på en lidt mere lækker måde - og så med information om de forskellige leverandører.

JEPS - Fejlen er rettet :o) - Nu har jeg prøvet at køre flowet igennem. Det er meget enkelt og let at gå til. Problemet er at jeg sidder med en fornemmelse af at jeg ikke er sikker på at det er det rigtige jeg bestiller.

Kan det køre på både Windows og Linux servere ?

Hvorfor er Rapid SSL godt nok til mig - i forhold et fullblown Verisign certificat der (måske) koster i omegnen af det femdobbelte ? HVad er forskellen på dem ? 

Undskyld mig min ignorans på området - jeg har ikke noget dybere kendskab til det - så det er måske fuldstændigt tåbelige spørgsmål - omvendt er det i min verden nødvendigt at jeg er sikker på at købe det rigtige.

Jeg skal jo nok finde ud af hvad jeg skal bruge, og hvad forskellene er - og så ville det jo være fedt at have informationen lige ved hånden i den shop jeg nu engang er landet i.

Som det allerede er nævnt, så har i en vifte af produkter i kan/vil sælge, men i tilbyder mig kun det ene - og fortæller mig ikke hvorfor.

mvh

Jan

 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

John Nielsen:

Jeg er enig med Mikael. Salgspotentialet er må alt andet lige være størst, når de som ikke er 110% sikre på alle fagudtryk, også kan føle sig trygge nok til at købe certifikatet hos jer.

Og så er der jo også den positive sidegevinst ved masser af vejledninger, ordforklaringer m.m., at de er SEO venlige og vil medvirke til højere placering i de dynamiske søgeresultater.
Jo mere tekst i vejledinger, forklaringer og beskrivelser, jo bedre venner bliver I med Google. Skype-Smile

Jeg er ret sikker på, at en meget stor del af de website-ejere, hvis sites med fordel kunne have et SSL-certifikat tilknyttet, ikke er helt sikre i begreber som FQDN og lignende.

 

Spot on!

Nu betragter jeg mig selv som værende i den øverste ende af skalaen for teknisk formåen og indsigt - men jeg har aldrig bevæget mig indenfor SSL.

Jeg er dog igang med at sætte noget op hvor jeg med stor sansynlighed får brug for det. Dvs. at når jeg nu skal til at undersøge hvd der skal til, og hvordan jeg får det implementeret på hhv. server (både Linux og Windows), hvordan jeg får det testet og implementeret i en native app. osv. - så skal jeg igang med et temmeligt stort researcharbejde, sammenholde alle mulige former for informationer.

Derfor ville det være rart at de basale ting omkring de forskellige typer af certifikater var forklaret - så jeg mere eller mindre kun skal koncentrere mig om Native-App parten.

F.eks kunne noget i denne stil være fedt : http://www.verisign.dk/ssl/ssl-information-center/ssl-basics/index.html - måske sat op på en lidt mere lækker måde - og så med information om de forskellige leverandører.

JEPS - Fejlen er rettet :o) - Nu har jeg prøvet at køre flowet igennem. Det er meget enkelt og let at gå til. Problemet er at jeg sidder med en fornemmelse af at jeg ikke er sikker på at det er det rigtige jeg bestiller.

Kan det køre på både Windows og Linux servere ?

Hvorfor er Rapid SSL godt nok til mig - i forhold et fullblown Verisign certificat der (måske) koster i omegnen af det femdobbelte ? HVad er forskellen på dem ? 

Undskyld mig min ignorans på området - jeg har ikke noget dybere kendskab til det - så det er måske fuldstændigt tåbelige spørgsmål - omvendt er det i min verden nødvendigt at jeg er sikker på at købe det rigtige.

Jeg skal jo nok finde ud af hvad jeg skal bruge, og hvad forskellene er - og så ville det jo være fedt at have informationen lige ved hånden i den shop jeg nu engang er landet i.

Som det allerede er nævnt, så har i en vifte af produkter i kan/vil sælge, men i tilbyder mig kun det ene - og fortæller mig ikke hvorfor.

mvh

Jan

 

Tak for noget rigtig godt input, begge to. Idéen med at lave en slags FAQ som folk kan læse igennem, hvis de har spørgsmål, hvor alle disse ting er forklaret på en måde så en teknisk bruger vil få noget ud af det kan jeg rigtig godt lide. 

Jeg vil udarbejde sådan en hvor spørgsmål af den type som du stiller her vil være besvaret. Hvis der er flere ting som I mener en teknisk bruger kunne have behov for at vide, så må I endelig skrive dem her, så vil jeg forsøge at udarbejde nogle gode svar til dem. 

Med hensyn til salget af flere typer certifikater, så er grunden den at BilligSSL er den første af 2 sites vi lancerer. Tanken bag BilligSSL er at fokusere på dette ene produkt for netop at fjerne noget forvirring. Måske det var en bedre idé at fjerne information om at vi pusher andre certifikater, førend vi er helt klar med det andet site - hvor tanken i øvrigt er at der skal være meget information man kan finde og læse på. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg købt og installeret et ssl fra billigssl på min server.

Det har taget mig det meste af dagen at få til at virke, men selv købs processen er ikke indviklet. Og dokumentationen på rapidssl er 95% rigtig.

Det er nok der problemet i virkeligheden ligger. De har skrevet meget hos rapidssl og man kan følge det de skriver noget af vejen, men man skal have en del teknisk forståelse for at få det til at spille.

Dette er dog ikke billigssl der skal ligge til last for det. Det er hele certifikat helvedet der har noget at lære endnu.

Jeg ser på det på den måde, at billigssl er sgu billigt, og jeg har svært ved at se at det er et dårligere produkt end hvis du betaler 4000 kroner om året for at have en grøn linje, men det må jo være op til den enkelte hvad man vil bruge sine gryn på.

En ting savner jeg.

certifikatet skal fornyes om et år, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at der var noget beskrivelse på billigssl hvad man gør til den tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hgr:

Så har jeg købt og installeret et ssl fra billigssl på min server.

Det har taget mig det meste af dagen at få til at virke, men selv købs processen er ikke indviklet. Og dokumentationen på rapidssl er 95% rigtig.

Det er nok der problemet i virkeligheden ligger. De har skrevet meget hos rapidssl og man kan følge det de skriver noget af vejen, men man skal have en del teknisk forståelse for at få det til at spille.

Dette er dog ikke billigssl der skal ligge til last for det. Det er hele certifikat helvedet der har noget at lære endnu.

Jeg er glad for, at du synes vores købsproces er nemt - det har vi sigtet efter. 

Der er ingen tvivl om, at der kan være en del at sætte sig ind i. SSL Certifikater ér et temmelig teknisk produkt og er uden tvivl noget der kan tage lidt tid at forstå. Jeg er glad for at du fik det til at virke! 

Vi har overvejet at udvikle guides og lægge dem på vores site, men at vi ikke har gjort det er et bevidst valg. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi er nødt til at holde vores omkostninger og tidsforbrug i bund, for at kunne vedligeholde prisen - derfor overlader vi den tekniske dokumentation og support til RapidSSL. Af ren nysgerrighed - hvilken platform  har du installeret certifikatet på? 

hgr:
Jeg ser på det på den måde, at billigssl er sgu billigt, og jeg har svært ved at se at det er et dårligere produkt end hvis du betaler 4000 kroner om året for at have en grøn linje, men det må jo være op til den enkelte hvad man vil bruge sine gryn på.

Hvis det blot handler om at etablere SSL/TLS forbindelse og fjerne den warning folk får hvis man bruger et "self-signed" certifikat - så vil jeg også mene at RapidSSL i langt de fleste tilfælde er længe godt. Hvis man har kunder/brugere der bruger oldgamle smartphones (nogle af de aller første Android telefoner og iPhone 1), så vil de opleve at få en warning med RapidSSL. 

Vi har til dato ikke modtaget én eneste klage fra en kunde som mener at dækningen af RapidSSL certifikaterne er for ringe, det tager vi som et meget positivt tegn. I øvrigt, så kan vores kunder altid teste på www.billigssl.dk - for vi bruger naturligvis selv vores eget produkt til SSL forbindelsen.

Om man ønsker EV (Extended Validation) med "Green bar technology", som de så fint kalder det - ja det afhænger naturligvis af ens pengepung men også af naturen i det man leverer. Hvis man håndterer penge/yderst personfølsomme data vil det ofte give folk en mere tryg fornemmelse. 

Rent teknisk, så er krypteringen ikke stærkere med et EV cert end den er med et af vores certifikater. 

hgr:

En ting savner jeg.

certifikatet skal fornyes om et år, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at der var noget beskrivelse på billigssl hvad man gør til den tid.

"Jeg" sender dig en fin lille mail et par gange inden det udløber og fortæller om hvad du skal gøre. Mailen bliver sendt hhv. 14, 7, 3, 2 og 1 dag(e) inden certifikatet udløber. Du kan se hvordan sådan en mail ser ud lige her: http://i.imgur.com/q4POscO.png 

Du må endelig skrive ind til os hvis du er i tvivl om noget. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)