Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 26 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

og det gjorde de vel for at forhindre en eventuelt inviteret journalist i at kunne nå at møde op :D

Hvordan gik det?

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

vintage:

Helle - houseofkids.dk:

Logistikchefen Carsten Dalbo & Co, kommer ned til os den 27 januar, for at se hvor vi mener problemet er, i forhold til den måde vi pakker og sender på. Det er da et meget godt træk - så må vi se om det blot er for det gode image, eller om de reelt set kan/vil gøre noget ved problemerne.

 

Helle, håber du vil gøre opmærksom på det eneste reelle problem : at B2C pakker bliver dyrere end en 100 % tilsvarende C2C pakke. Det er det der sindsygt i denne sag... :-)

og det gjorde de vel for at forhindre en eventuelt inviteret journalist i at kunne nå at møde op :D

Hvordan gik det

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

MSP..:

Det er så det samme som du siger jeg lyver, eller hvordan?

Men kan se at problemet er at du ikke kan læse.

Jeg skriver:

Er netop blevet udsat for en prisstigning FRA 45+moms per pakke på alle størrelser, TIL standart prislisten..
Det er ikke det samme som en minimumprisstigning på 45kr per pakke

 Ja OK nu skal det ikke blive til en diskussion om hvem der kan læse og hvem der kan stave, det er der vist ingen af os der profitterer af. Men OK jeg har så misforstået dig for jeg opfattede "prisstigning fra 45" som om at 45 var den mindste prisstigning du havde fået. Det er så forkert opfattet eller læst om du vil, jeg beklager.

Kr. 140 inkl. moms er GLS listepris, så det er selvfølgelig for meget, du må ha fat i din GLS sælger. MEN den pris du har haft er til gengæld meget lav i forhold til det antal pakker du sender, hvis jeg sammenligner med hvad jeg selv betaler, så du har nok fået en for lav pris fra starten. GLS sælgeren har nok været lidt for kvik for at kapre dig som kunde, men jeg tror altså ikke på at GLS har en bevidst politik om at lokke folk ind med lave priser for efterfølgende at hæve priserne. Læs andre GLS kunders indlæg i denne tråd, de fleste er godt tilfredse.

Jeg har intet med GLS at gøre ud over at jeg føler mig godt behandlet og serviceret, og så har jeg bare lyst til at fortælle andre om det, ligeom i også nok skulle ha fået en melding hvis jeg var utilfreds. Derudover ønsker jeg for min egen egoistiske skyld at GLS pakkeshop systemet bliver endnu bedre udbygget til fordel for mine kunder, og jo flere kunder GLS får jo større muligheder giver det for at udbygge pakkeshop systemet.

Jeg ser levering af pakker og breve på privatadresser som en uddøende ting der hører fortiden til. Det kan simpelthen ikke hænge sammen med alt det bøvl der er når folk ikke er hjemme osv. så jeg tror bare det er et spørgsmål om tid før befolkningen generelt vænner sig til at sådan er det.

Der findes selvfølgelig mennesker som ikke kan komme udenfor deres hjem, og for dem tror jeg der vil være nogle lokale iværksættere rundt i landet som finder en løsning til at udbyde en passende service. Disse menensker skal jo også have dagligvarer osv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager hvis det er kommet frem i tråden tidligere - men synes ikke jeg så det.

Fra 1. april vil alle post danmark pakker (privatpakker) bliver UDEN omdeling som standard.

Så hele idéen med at folk er vant til at få omdelt, vil jo i den grad blive "rystet".

Jeg synes det er godt standarden bliver uden omdeling, ikke fordi at jeg ikke under vores kunder det - men fordi privat kunder ikke har tid til at sætte sig ind i hvorfor prisen er som den er osv.. Det bliver langt nemmere at få kunder med på gls pakkeshop idéen og eventuelt andre koncepter - når nu omdeling bliver et tilvalgs produkt.

Puha - det bliver dyrt at være e-shop fra 1/4 Angry

Glæder mig til status fra Helle.

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS levererer til private kunder, ihvertfald for mig. Jeg sender både b2b og b2c fra samme adresse og der er ingen brok. Har godt nok været kunde i mindst 10 år eller mere. For at hjælpe kunderne skriver jeg deres mobil nummer og email på, på de labels jeg selv printer ud, har fået 2000 gratis Skype-Smile af de flinke folk. Ingen pakker forsvinder og meget få bliver mishandlet. Har adresse derude hvor kragerne er vendt før de når herud. Har direkte mobil nummer til chaufføren o.s.v.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

www.shakk.dk:

Jeg beklager hvis det er kommet frem i tråden tidligere - men synes ikke jeg så det.

Fra 1. april vil alle post danmark pakker (privatpakker) bliver UDEN omdeling som standard.

Så hele idéen med at folk er vant til at få omdelt, vil jo i den grad blive "rystet".

Jeg synes det er godt standarden bliver uden omdeling, ikke fordi at jeg ikke under vores kunder det - men fordi privat kunder ikke har tid til at sætte sig ind i hvorfor prisen er som den er osv.. Det bliver langt nemmere at få kunder med på gls pakkeshop idéen og eventuelt andre koncepter - når nu omdeling bliver et tilvalgs produkt.

Puha - det bliver dyrt at være e-shop fra 1/4 Angry

Hvor fryder det mig, at vi uden at betale ekstra, fremover kommer til at levere en service, som kunderne i DK slet får normalt... Fryd fryd fryd ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

www.shakk.dk:

Jeg beklager hvis det er kommet frem i tråden tidligere - men synes ikke jeg så det.

Fra 1. april vil alle post danmark pakker (privatpakker) bliver UDEN omdeling som standard.

Så hele idéen med at folk er vant til at få omdelt, vil jo i den grad blive "rystet".

Jeg synes det er godt standarden bliver uden omdeling, ikke fordi at jeg ikke under vores kunder det - men fordi privat kunder ikke har tid til at sætte sig ind i hvorfor prisen er som den er osv.. Det bliver langt nemmere at få kunder med på gls pakkeshop idéen og eventuelt andre koncepter - når nu omdeling bliver et tilvalgs produkt.

Puha - det bliver dyrt at være e-shop fra 1/4 Angry

 

Hvor fryder det mig, at vi uden at betale ekstra, fremover kommer til at levere en service, som kunderne i DK slet får normalt... Fryd fryd fryd ;D

Ja den er go med dig morten - GRRRRRRRRRR

Det er da utroligt at det er billigere at sende med DHL, UPS, DPD B2C  Fra Tyskland til DK - end det er for mig at sende fra Bagsværd til Østerbro :(

Hvad er du nu nede i pris på i Skandinavien? (Bare smid det på PM - bare så jeg har noget at græde/grine over)

Det skal dog siges at vi har stor glæde af GLS - ofte går rigtig mange af vores pakker ud af døren med GLS - og generelt er kunderne ganske tilfredse med GLS pakkeshop.

Michael

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Har prøvet at se om jeg kunne finde en samlet oversigt der viser GLS dækning på deres website uden held .... men stikprøver på udvalgte byer ser dog fornuftig ud, omend der i landområder kan være nogle km til nærmeste GLS pick-up.

 

Pakke Shops har ca 540 stk ialt fordelt i hele Danmark.

mvh  Geeked

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

At i efter kort tid med GLS har fået en prisstigning på mindst kr. 45 pr. pakke

Kan ikke genkende postulaterne..

ingen pristigninger i 2009 og 2010 og kun 5% fra 1. januar 2011

GLS skriver........

Prisstigningerne skyldes også eksterne faktorer. "På trods af de stigende
overhead-omkostninger har vi, gennem 2 år, med succes kunnet bevare vores
høje performance. Men løn- og energiomkostningerne stiger stadig. Derfor må
vi nu hæve priserne med ca. 5 %", fortæller Karsten
Klitmøller.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

www.shakk.dk:

Ja den er go med dig morten - GRRRRRRRRRR

Det er da utroligt at det er billigere at sende med DHL, UPS, DPD B2C  Fra Tyskland til DK - end det er for mig at sende fra Bagsværd til Østerbro :(

Hvad er du nu nede i pris på i Skandinavien? (Bare smid det på PM - bare så jeg har noget at græde/grine over)

Det skal dog siges at vi har stor glæde af GLS - ofte går rigtig mange af vores pakker ud af døren med GLS - og generelt er kunderne ganske tilfredse med GLS pakkeshop.

Ja det er en sjov verden, som vi lever i... Især når man tænker på, at DHL/Deutsche Posts pakker bliver leveret ud via Post Danmark. Så bliver hele historien rigtig syrealistisk ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 26 ud af 46 (460 indlæg)