Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 28 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

snc:

Hej Helle,
1000 tak herfra for alt det arbejde du ligger i sagen også på vegne af alle os andre, som lever af vores shops, og bare ikke har råd til disse porto forhøjelser. Jeg håber ihvertfald, at der iløbet af kort tid dukker et godt og reelt alternativ op til PD. Gad vide om PD overhovedet har råd til at miste mange hundrede erhvervskunder fra 1. april - eller om vi blot er blevet en byrde for dem økonomisk, så de blot er lettede over at miste så mange kunder? Føler ihvertfald at de nærmest provkorer os til at vælge andre leverandører!

Mvh Pernille

En mulighed var jo at bibeholde post danmark som service, men at dine kunder så betalte det som det kommer til at koste med deres service -og så samtidig tilbyde kunderne et prisbilligt alternativ som GLS Pakkeshop.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

toogtoerfem:

Jeg har brugt GLS i mange år til erhvervs pakker - det har altid givet en god service 

Vi booker online og printer en label - de kommer så automatisk og henter 

Jeg har her på Amino set at de nu også leverer til private via udleveringssteder - det er butikker bla. Blockbuster hvor kundere så kan hente pakken.

Det koster nok lidt at være med - jeg har da bestilt information om det da jeg skal til at leverer til private.

GLS er en af dem jeg vil kigge på som leverandør - og har man lidt volumen kan der forhandles en special pris - 

 

Det koster ikke noget at "være med" - hos GLS. Men det er klart, at jo flere pakker du spytter igennem deres system - jo bedre pris får du. Konkurrence vilkår og stordriftsfordele på det fri marked, som man i flere år har savnet og kunne kigge langt efter hos Post Danmark desværre.

 

KRAFT ANBEFALING: Alle jer postordre, internet shops og erhvervsdrivende i øvrigt, som ikke har en aftale med GLS - kom igang - i kan spare jer selv og jeres kunder for MANGE PENGE. (og samtidig tilbyde jeres kunder en bredere vifte af service og frihed i jeres levering).

 

Fra Nymark
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig..du sælger tøj kan jeg forstå, og sender med GLS, har du lagt vægten på tøjet ind i din webshop eller er det ikke automatiseret?

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Brok, www.kools.dk:

Hej med dig..du sælger tøj kan jeg forstå, og sender med GLS, har du lagt vægten på tøjet ind i din webshop eller er det ikke automatiseret?

Michael

Hej Michael

ja vi sælger tøj.

Vi har lavet en flat fee aftale med GLS - baseret på vores gennemsnits vægt på pakkerne.

Vi har også vægt på vores varer, men vi bruger ikke vægten på GLS pakker til udregning af prisen, i kraft af vores flat fee aftale.

Mvh

Michael

 

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Helle - houseofkids.dk:

Problemet er at vi herhjemme på ingen måde er konkurrencedygtige i forhold til udlandet. Det er ekstremt meget billigere at sende pakker fra eks tyskland eller england til danmark.

Vi klager ik Wink

 

muhaha... Den må jeg lige tilslutte mig:-)

 

Iøvrigt kan i prøve at få et tilbud fra Bring, de har ofte billige priser hvis du i har god volume

 

/Anders

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt gået Helle!

Er der nogen, der kender FDIHs rolle i denne sag?

Det må da være oplagt, at de snart træder i karakter - -  eller er de faldet helt i søvn.

Bevars, de afholder i marts et seminar, hvor bl.a. PD underholder lidt med, hvordan man kan optimere pakkeforsendelserne, og de har tilsyneladende også snakket lidt frem og tilbage med PD om den nye prisstruktur.

Hvor er styrken i denne forening? - Var det ikke nu, den skulle vise sit værd? - Kan den ikke se, at internetbutikkerne er meget frustrerede over PDs handlinger og penge-griskhed.

FDIHs usynlighed og tilsyneladende svaghed og passivitet trækker vist ikke nye medlemmer til.

 

 

Fra Nymark
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super spændende info, som jeg takker forCool

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:

Er der nogen, der kender FDIHs rolle i denne sag?

Det må da være oplagt, at de snart træder i karakter - -  eller er de faldet helt i søvn.

Hvor er styrken i denne forening? - Var det ikke nu, den skulle vise sit værd? - Kan den ikke se, at internetbutikkerne er meget frustrerede over PDs handlinger og penge-griskhed.

FDIHs usynlighed og tilsyneladende svaghed og passivitet trækker vist ikke nye medlemmer til.



Som internet marketingmand burde jeg være den første, der var medlem hos FDIH - men de er så usynlige, at der kan gå år imellem, at jeg skænker dem en tanke.

I 2011 var det så dit indlæg

Så næste gang bliver vel i 2013

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielsan:

.... Husk også at rigtig rigtig mange pakker anmeldes trods alt af Posten, da man som privatperson ikke er hjemme og så skal modtager på posthuset og hente pakken - måske tage fri - stå i kø o.s.v. og nååå ja, vente til næste dag med at hente pakken. GLS Pakkeshop er lig med dag til dag levering, da man som modtager adviserese via SMS og E-mail om at pakken kan afhentes det sted man selv har valgt og så er det ellers bare ned og hente den på vej hjem fra arbejde eller når man har tid!....

 

Yes Yes Yes  Vi er SÅ enige her :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Riis:

...

Det er ZAP distribution, som bringer deres pakker ud i Danmark.

...

 

Jeg har modtaget fra dem, og da kommer de i deres egen grønne Bring pakkebiler. Jeg ved de har en "terminal" i Padborg, hvor de her kørte ud fra. Det gik dag til dag. Men igen BtB... Har ingen privat erfaring heller.

Side 28 ud af 46 (460 indlæg)