Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 2 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Keld, ring og få et møde med mig, kender godt til alt det der med kosttilskud, men vores er 100% godkendt før det kommer ud. Er du seriøs, så ring så skal jeg oplyse dig om det her til bunds. ellers kan du finde alle svarende på min hjemmeside www.happyhourparty.dk og jo disafo er meget værd, da den oplyser forskellen på det hele. Så helt alm folk også har chancen for at komme igang med mlm.

Har besluttet mig for at gøre flere opmærksom på dette her fantatiske produkter.

men som med alt andet, er det en god ide af finde en god læremester, lige som da man stod i lære, skal man have en men kan lære af. Ellers er man dømt til nedtur, viden er magt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Syndes nu ikke at jeg skriver negativt. Selt ikke.

vidste f.eks. dette ikke er negative vil jeg  helste ikke være tæt på dig når du snakker rigtigt negativt , vi  er ikke dummer eller hvad du tænker som der ligger i disse ord , de er lettere ned gørende ord du bruger 

Brian Nielsen:

Hold da op hvor det fyger gennem luften med påstande og forkerte opfattelser. Jeg vil derfor give jer alle en mulighed for at få sat det hele på plads en gang for alle.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Lad vær med at spild din dyrbare tid på det der MLM pjat!

Responsen på dine indlæg og ikke mindst din samlede karma-score taler deres tydelige sprog, folk er ikke tossede med det der MLM.

Istedet skulle du tage at kigge på web-branchen, det er der mange flere penge i og det giver langt bedre karma, både i det store regnskab og på Amino.

Læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/105960.aspx

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Keld, ring og få et møde med mig, kender godt til alt det der med kosttilskud, men vores er 100% godkendt før det kommer ud. Er du seriøs, så ring så skal jeg oplyse dig om det her til bunds. ellers kan du finde alle svarende på min hjemmeside www.happyhourparty.dk og jo disafo er meget værd, da den oplyser forskellen på det hele. Så helt alm folk også har chancen for at komme igang med mlm.

Har besluttet mig for at gøre flere opmærksom på dette her fantatiske produkter.

men som med alt andet, er det en god ide af finde en god læremester, lige som da man stod i lære, skal man have en men kan lære af. Ellers er man dømt til nedtur, viden er magt.

Brian jeg er 100 % seriøs men jeg har ingen interesse  i at høre salgs tale fra LR. Når du i hver indlæg henviser til din hjemmeside så kommer den nok også i samtalen.

Jeg ved godt hvad det handler om med en del års erfaring, men en samtale mellem os giver jo ikke svar her på Almino. Jeg er ikke den eneste der stiller spørgsmål og hvis du lægger indlæg her så er det også her du svare. Er du ikke mand nok til det så er du ikke seriøs.

Mit spørgsmål var ikke om de var godkendt . Jeg spurgte om LR kun har 2 kostilskud siden der kun er 2 godkendte produkter på hjemmesiden. De kan være under en anden firma adresse men du er jo LR expert så lad os få et svar HER.  

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Torfin Kabel Georgsen:

Jeg selv arbejder med network marketing via en virksomhed der hedder ACN, har du hørt om den?

Jeg har tidligere opfordret ACN repræsentanter til at give mig et tilbud på mobiltelefoni. Hvis jeg kan spare penge, så har de en nye kunde.

Det kan bare ikke lade sig gøre, for der er for mange munde der skal mættes i de mange led og det bedste argument er så videotelefonen, som TDC iøvrigt tog af hylderne for flere år siden.

Billigt fastnet? Nej

Billig mobiltelefoni? Nej

Tilskud til mobiler? Nej

3.500,- kr. for en startpakke med en forældet videotelefon og retten til at sælge et dyrt produkt, kombineret med den almene opfattelse af pyramidespil.

Nemt at hverve nye kunder? Nej

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk også at jeg vil blande mig.

Jeg har nok prøvet det meste inden for MLM, og er nu ikke blevet rig. Det kunne jeg måske være blevet - hvis jeg blev ved. Men til sidste var det bare sådan, at jeg ikke fik "det", som var MLM-værdigt - mersalg samt ekstra indtægt gennem de person jeg hvervede.

Jeg fik mere løn for at sælge...

Og det var skam ikke en prangende løn. Det eneste jeg savnede ved MLM-branchen var det sociale og de mål man satte sammen.

Det negative var som regel, at jeg havde mere krudt end de andre, og når jeg klarede mig rigtigt godt, og de andre så, at de ikke kunne det samme, faldt de stille og roligt fra:-/

I øvrigt blev det sværere og sværere at finde nye kunder/sælgere pga. al den negative omtale der var alle steder.

I er FLP det eneste produkt, af alle de produkter som jeg har solgt gennem tiderne, som folk stadig ringer og efterspørger. Det må vidne om kvalitet... 

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Fordomme om slags tale, og nej tror du vi kun har 2 former for kostilskud, jeg har været på berry dillen, men hvorfor sælge kun et produkt, når vi har aloe vera drikken, der er lige så sund som berryèn. vi har 1400 produkter, til engros pris resten af livet.

Og ja jeg er LR expert og jeg har gang i den, så det basker. Er du med så det nu. Jeg er seriøs, men arbejder også kun med seriøse personer.

De folk der ikke tjener penge på MLM er de folk, som ikke selv går ind for deres produkt.

Gør du det med ærlighed og kærlighed og du har verdens bedste produkt, kører det hele af sig selv, der jo jo en grund til lr har en omsætnings stigning her på de sidste 6 måneder på 116 millioner euro.... hip hip hurra.

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jeg laver skam begge dele.... men min 5 cifret intjening fra mlm slipper jeg aldrig, næste år bliver den måske 6 cifre. smiler

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Jeg laver skam begge dele.... men min 5 cifret intjening fra mlm slipper jeg aldrig, næste år bliver den måske 6 cifre. smiler

Om året *ahem*

LEV DIN DRØM! INGEN ANDRE HAR SUCCES. HOP MED PÅ VOGNEN NU OG FÅ SUCCES OG LEV DRØMMEN!!

Blaah blah blah, Brian igen igen... Hold da op hvor du bare slet ikke fatter hvad der sker rundt om dig. Her kan man da tale om manglende situationsfornemmelse.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Jeg laver skam begge dele.... men min 5 cifret intjening fra mlm slipper jeg aldrig, næste år bliver den måske 6 cifre. smiler

Hvis man tjener måske 60.000 kroner, men samtidig får udleveret en bil kvit og frit, så lyder det godt nok som om at man prøver at komme uden om skattevæsenet... Og især når du nægter at svare på, hvad du har betalt i skat for at få en gratis bil.

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 2 ud af 8 (76 indlæg)