Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Så forstår jeg ikke hvorfor du skriver således i den tråd vi taler om:

Mikael christiansen:

jeg skrev fra start af det sådan jeg tolker overskriften så ved ikke hvorfor du har kommenteret mit indlæg

Og:

Mikael christiansen:

jeg fatter overhovedet hvordan du kan tolke hans overskrift så meget neutral , med du må komme med en bedre forklaring ...

Så nu siger jeg for sidste gang: jeg tolker IKKE overskriften. Jeg sammenholder overskriften OG indlægget.

For mig er overskriften en provokation til at åbne indlægget - og hans mission lykkedes i den grad!

Jeg ville aldrig selv lave sådan en overskrift - men jeg gør mig ikke til dommer over, hvordan folk bør lave overskrifter.

Hvis vi skal komme nogen som helst steder med denne diskussion, så må du copy/paste de sætninger fra Brians indlæg, som du synes er overdrevne eller vilde.

 

 

jeg skrev i forvejen da jeg mente vi var uening om indlægget og overskriften sammenlagt og nu er vi begge så langt fra hinanden at sådan en tråd ville være over 1000 indlæg derfor var det godt vi kun tog overskiften med har sagt da forsætter med skrive det samme forsætter vi overskrifter første den kan vi jo debattere mere end  rimeligt meget vi 2 har kørt over 50 indlæg samme om dette og vi skulle kommentere samme 50 indlæg og hver er bare 5 vi kan debattere og kommentere frem tilbage 5 gange hver bliver det over 1500 indlæg , jeg dog nok tid for mig med det er mere om amino.dk tillader det derfor prøver jeg at koge det ned så dette ikke går helt i kaos imellem os 2

Derfor har jeg kogt det ned , du bliver ved at sige det samme sikkert fordi du ønsker en ekstrem lang tråd med flere 1000 indlæg , med vis ønsker må du lige give mig nogle timer , så jeg kan køre hans indlæg igennem , du ved godt vis jeg begynder på det , skal jeg lige have tid , til at køre hele hans indlæg igennem kommentere alt uening i

med sådan set vi er uening og du ved jeg aldrig vil rykke mig og da  vi er så lang fra hinanden og der så mange ting at kommentere ved vi begge tråden bliver lukket til sidste , da jeg havde sagt det med overskriften tog kun da vi var så langt fra hinanden , kunne jeg skrive 20-30 gange samme at jeg tog ikke overskriften da vi forvejen var uening om teksten , så det var mere end nok nøjes med overskriften og køre debat denne her hvor nævnes så mange gang samme , er den der vinder os 2 , der siger fleste gange det samme der vinder , og det er latterligt og giver ingen mening , for morratter kan godt se skriver det samme nogle gange før og gider simpelthen den kamp hvem der laver det sidste indlæg før de lukker tråden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

LR har igen storebror, igen forkert oplyst.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian Nielsen:

LR har igen storebror, igen forkert oplyst.



Brian...var det ikke en ide at sige hvem du skriver til...tråden er møg gammel...
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Brian Nielsen:
Der skulle jeg betale 3500 kr et gebyr, jeg ikke fik noget som helst for. Trode jeg fik nye telefoner til hele fam. Men nej det var kun for at få lov at oprette folk, så det er lige på grænsen til at være pyramide spil. Da man jo ikke får noget for den realle værdi, 3500 kr smidt ud i den blå luft.

Sådan var det også tidligere i året det er korrekt, den dag idag får du en komplet webshop leveret med produkter i 23 lande, og alt det adminstrative bliver klaret af ACN og du står ikke selv med "lorten" som jeg kalder det :)

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolairh:

Brian Nielsen:
Der skulle jeg betale 3500 kr et gebyr, jeg ikke fik noget som helst for. Trode jeg fik nye telefoner til hele fam. Men nej det var kun for at få lov at oprette folk, så det er lige på grænsen til at være pyramide spil. Da man jo ikke får noget for den realle værdi, 3500 kr smidt ud i den blå luft.

Sådan var det også tidligere i året det er korrekt, den dag idag får du en komplet webshop leveret med produkter i 23 lande, og alt det adminstrative bliver klaret af ACN og du står ikke selv med "lorten" som jeg kalder det :)

Nicolairh...har fået præsentationer flere gange og der er intet nyt i det du skriver, så jeg forstår absolut ikke din kommentar om at sådan var det tidligere i året. Hvis du mener tidligere i år så undre det mig da at jeg har hørt dette både i 2010 og før. Og hvad går de 3500 til?...Mange andre MLM forretninger hvor der investeres x antal tusinde, der er det 100% i varekøb og admin/webshop koster peanuts.

Jeg har talt med flere der har opgivet i ACN netop fordi der er det faste beløb på 3500 kr. Men du må da gerne fortælle hvor stor en del af de 3500 der bliver i ACN og hvor mange penge der går til uplines...

Jeg kan sagtens forstå Brians holdning, det er et punkt hvor ACN skiller sig ud.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg svarer lige på din gamle debat, som jeg netop har fået læst. Det er et supergodt indlæg du har lavet der og jeg kender også en masse til MLM, da jeg er så heldig at være indehaver af et kundekort til LR. Jeg har deltaget i en masse møder om at sælge varer eller at formidle kundekort til nye interesserede, som også har lyst til den samme chance, som jeg fik. 

Jeg har studeret MLM på kryds og tværs og den omvendte pyramide kender jeg alt til og også din omtale om hvordan strukturen er på en arbejdsplads, hvor chefen sidder øverst og tjener på dem, der arbejder under sig. Og den plads får de almindelige arbejdere aldrig muligheden for at komme i nærheden af. Men MLM belønner de, der yder en god indsats, hvor man i en virksomhed allerhøjst får sved på panden af det.

Desværre er der også de negative, som synes at det om vinteren er for koldt og om sommeren er for varmt. De snakker kun om pyramidespil og at det er ulovligt osv. Det er vist længe siden at der har været den slags spil, så kom nu videre og se positivt på den her mulighed. Og selvfølgelig kommer intet af sig selv, der skal lægges timer og indsats i det arbejde ligesom så meget andet.

Mvh Michael

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)