Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencer med pengepræmier, ER DET TILLADT

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej amino'er.

Jeg ville bare hører om det er lovligt at lave konkurrencer, hvor deltagere kan vinde pengepræmier.

Altså f.eks. Du køber en kupon med nogle tal a la lotto og efter et vis stykke tid findes der en vinder, konkurrencen skal foregå på et .com domæne og være for alle lande?

Har bare hørt at danske spil har eneret i Danmark til odds osv.

Hvis det ikke kan lade sig gøre fra danmark, er det så muligt at have hovedkvarter i et andet land, da konkurrencer skal være world wide, eller har det noget at sige?

Håber på go respons.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min søn fik en julekalender af banken med mulighed for at vinde nogle få hundred kroner. Så jeg går ud fra det er lovligt.

Keld

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svaret :-)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne lave konkurrencer med præmier hvis det er gratis at deltage. Hvis du begynder at tage penge for at deltage, er det ikke umiddelbart lovligt i DK.

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeg læste noget om at Drømmeholdet droppede deres pengepræmier pga. det var usikkert om de overhovedet måtte det?   Det kostede godt nok penge at deltage.

Er der nogen der kan dokumentere/bekræfte at man godt må udlode pengepræmier i en konkurrence/spil hvis det ikke koster noget at deltage?   

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)