Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af shop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogen, der vil give kommentar på denne shop www.privatealarmer.dk

 

Jeg vil gerne have respons på udseenet af shoppen, bruger venlig opsætning vedr. købe på shoppen.

 

Der er sendt ansøgning til PBS vedr. dankort betaling.

 

 

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,

Først velkommen til Amino, og tillykke med din nye webshop.

Jeg syntes den er god og enkel og farverne er gode til dine produkter. Det er super du har sendt til PBS da det er et must i dag.

Hvis jeg skal komme med lidt positivt kritik vil det være på font (skrifttype) de er lidt for småt en del steder på din side, du skal regne med at der måske ville være en del ældre mennesker der kunne havd interesse i dine produkter. På forsiden har du noget almindlig tekst og midt i den har du noget blåt, som regl er båt typisk link til et eller andet, så enten sæt link på den blå tekst eller lav den i en anden farve.

Dine produkt billeder skal du upload i en anden størrelse, for når man klikker for at få et størreproduktbillede er det samme størrelse som det man kommer fra.

Din tekst i topbanner ser for mig ud som om at det står en del til venstre, det ville jeg nok rykke eller smide et lille billede af en alarm på.

Da jeg selv har Scannetshop, ved jeg det kan tage tid at lave sit eget særpræg på siden men det kan lade sig gøre, og du er godt på vej.

Hvis du ikke sælger til andre lande end i Danmark, så vil jeg fjerne € priserne, de fjerne fokus.

Og så er der hele den del der hedder makedsføring lav dig en Adworskampagne, Yahoo kampagner m.m. nyhedsbrev tilmelding,

Det var alt her fra ;o) held og lykke med det.

Michael  
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nok skifte skriften privatalarmer.dk med et logo af en eller anden type. Det kan du sikkert få hjælp til af en eller anden her på Amino.

Desuden er det lidt svært at finde produkterne. Måske skulle de fremhæves lidt mere. Det er måske mere skriftstørrelsen i den venstre menu.

Jeg kan ikke se hvad telmore.dk har med din side at gøre? Det skal staves korrekt hvis det skal være der. Forsikringsoplysnignen? Hvorfor. Hvis det er fordi man kan spare på forsikringen med en alarm skal du finde noget som siger det præcist og lave en lille artikkel på siden omkring det.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Velkommen til og tillykke med dine nye webshop.

Produkterne på jeres side fejler ingenting, men grafisk syntes jeg i halter lidt. Derudover syntes jeg at i skal indfære betaling med kreditkort, da mange i dag foretrækker dette.

Jeg vurderer at der rimelig nemt kan laves nogle designændringer, som kvikker siden meget op. Du er velkommen til at kontakte mig på jesper@qtag.dk - så kan jeg hjælpe dig videre.

// Jesper Skov

 

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-02-2007 06:07:59 Forfatter: Blach Hej Søren,

Først velkommen til Amino, og tillykke med din nye webshop.

Jeg syntes den er god og enkel og farverne er gode til dine produkter. Det er super du har sendt til PBS da det er et must i dag.

Hvis jeg skal komme med lidt positivt kritik vil det være på font (skrifttype) de er lidt for småt en del steder på din side, du skal regne med at der måske ville være en del ældre mennesker der kunne havd interesse i dine produkter. På forsiden har du noget almindlig tekst og midt i den har du noget blåt, som regl er båt typisk link til et eller andet, så enten sæt link på den blå tekst eller lav den i en anden farve.

Dine produkt billeder skal du upload i en anden størrelse, for når man klikker for at få et størreproduktbillede er det samme størrelse som det man kommer fra.

Din tekst i topbanner ser for mig ud som om at det står en del til venstre, det ville jeg nok rykke eller smide et lille billede af en alarm på.

Da jeg selv har Scannetshop, ved jeg det kan tage tid at lave sit eget særpræg på siden men det kan lade sig gøre, og du er godt på vej.

Hvis du ikke sælger til andre lande end i Danmark, så vil jeg fjerne € priserne, de fjerne fokus.

Og så er der hele den del der hedder makedsføring lav dig en Adworskampagne, Yahoo kampagner m.m. nyhedsbrev tilmelding,

Det var alt her fra ;o) held og lykke med det.

Michael 

 

Hej Michael

 

Tak for dine råd.

 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Farvevalget på din side er ganske udemærket, dog ville jeg mene at en evt. komplementær farve til blå ville være god at benytte som en "sekundær-farve" på din hjemmeside. Synes også du skulle overveje at ændre skrifttypen til en anden, (fx. verdana) og så ændre størrelserne, så du kun benytter to slags størrelser frem for de tre forskellige størrelser du benytter lige nu.

 

Med hensyn til dit topbanner, så er det for stort, i forhold til indholdet af banneret. Du kunne eventuelt tilføje noget grafik, samt et logo, for det ikke ville se så tomt ud. 

 

Opstillingen er som den skal være, brugervenlig og overskuelig.

 

 

Mvh Kasper Ødegaard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)