Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB page med 30k. Hvad kanjeg bruge det til?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen: Kan du komme med links til hvordan man får penge får visninger af videoer? :-) 

Markedsanalyse!

Der findes flere firmaer, der tilbyder dette. Fx http://www.goviral.com/ - det er præcis som annoncenetværk - bare med videoer.

Men kan lige skrive senere med et par stykker mere. Det er noget med, at de har lidt problemer med en af siderne, der ikke gider udbetale - så dem er der jo ingen grund til at benyutte :O)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg smider den lige til toppen, da jeg godt kunne tænke mig lidt flere svar i denne tråd..

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder din fb side?

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen der ved hvor langt man kommer med 90.000 medlemmer?

Fra København S
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg tilfældigvis en bruger på Goviral..
Kender du til nogle problemer med dem?

- Og hvordan får jeg lige et link der tæller penge, til en video fra dem jeg kan bruge på min FB side?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Hvis dine medlemmer er overvejende unge 13-16 (17år) så kunne du prøve med virale videoer, hvor du får x kr/øre pr visning. Har et par venner, der gør det på deres sider og de tjener mellem 300-500 kr pr dag og har "kun" 75.000 medlemmer.

Den sikre død
Jo mere man spytter ud af diverse ting - desto lavere bliver værdien. Hvis jeg tæsker goviral-videoer ud, så dræber jeg mine sider til det ubrugelige.....

Langsomt med støt bliver opdateringerne siet fra af facebooks automatik. Jeg taler ikke kun om at folk som er fans af siden slukker - men om at facebook bekæmper spam, ved simpelthen slet ikke at vise opdateringerne.Wilted Flower

Hvordan klarer du det selv?
Enhver kan stikke en finger i mulden og se hvordan de selv klarer sig, og om facebook mon betragter en som spammer - selvom man selv synes man sender det fedeste ud til sine fans.Angel

Det lille grå tal som står under de gamle opdateringer fortæller hvor mange gange opdateringen blev vist. Hvis tallet er lavere end antallet af fans - så lav selv matematikken.

En godt styret facebookside med kvalitet, har visninger 2-5 gange så mange som der er fans. Når man runder 10.000 kan det være uhyre svært at nå op på 2xfanantal, men det er ikke umuligt....Hmm

Det gode råd (for sådan nogle kommer jeg altid med)Angel
Jeg fraråder folk at købe opdateringer fra folk (som mig) som har de store sider, uden først at have gjort sit forarbejde.

1) Bed om dokumentation for hvor mange visninger en opdatering har.
Dokumentation kan fixes med photoshop, så den sikreste vej er at opnå enighed om at man gives administrator rettigheder for at kunne se ved selvsyn.

2) Hav sit eget skidt toptunet til at modtage trafik.
Lad vær at tro at et link til din egen fesne facebookside kan skabe mirakler. Den SKAL have en velkomstfane, og velkomsten skal være ordentligt snittet for at lave vand til vin... -> trafik til fans.

3) Spørg dig selv hvorfor facebooksiden er til salg, hvis du bliver tilbudt at købe den.
"Jeg gider ikke bruge den", "jeg ved ikke hvad jeg skal bruge den til" - er ikke brugbare svar. Tilbage er: "fordi der er tale om en pisket død spam-hest". Wink

 

Vil du vide mere om at håndtere din egen facebookside kvalitetsbevidst, og have en at spørge til råds..

.. så er det denne vej -> Min facebookside om facebooksider

 

I al venskabelighed Smile

Thomas Bigum

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)