Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing: iPod - søger inspiration til navn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil kaste mig ud i affiliate marketing på fritidsbasis, og er kommet frem til, at jeg vil forsøge mig med en side der sammenligner priser på iPods. 

Da iPod er et registreret varemærke, er ikke tilladt at benytte det i hjemmesidens url, selvom det ville være nærliggende. Derfor søger jeg inspiration til et hjemmeside navn (og url).

Håber I kan hjælpe.

På forhånd tak.

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ejpodspriser.dk sdopipriser.dk 

ved ikke om det kan bruges. kan du ikke også samligne priser på mere ud over ipods ? det ville gøre det lidt nemmer med navnet. Og du kan jo ende med at låse dig selv i fremtiden. hvis din side lyder somom du kan samligner priser på ipod.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick,

Jeg har overvejet om jeg skal gå lidt bredere således at jeg fokusere på MP3-afspillere generelt. Som udgangspunkt er jeg dog kommet frem til, at jeg vil fokusere på iPods, da der ellers er rigtigt mange priser der skal opdateres.

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

iPrize.dk  -  Mp3priser.dk - Podpriser.dk

 

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gipote.dk,

Tak for forslagene. Jeg synes, idéen med iPrize.dk er rigtig god, bortset fra at 'prize' på engelsk er en pris (som i en præmie) og ikke prisen på et produkt. iPrice.dk er desværre optaget. 

Har selv overvejet at 'mp3' kunne indgå i navnet, men er kommet frem til, at det er lidt misvisende når det kun er iPod priser og ikke priser på mp3-afspillere fra forskellige brands.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal synes om Podpriser.dk. På den ene side synes jeg det signalerer, at der er tale om iPods, men på den anden side virker det lidt som noget lal pga. ordret pod :)

Ellers mange tak for forslagene.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er du opmærksom på at der er meget små avancer på apple-produkter, så priserne vil formentlig ikke udvise de store udsving, hvis du kun satser på iPods, men der er selvfølgelig masser af andre mp3 afspillere, hvor prisendfnd har større usving.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her er et domæne hvis du vil være fokusere bredt på Mp3afspillere

musikafspillerpriser.dk (ledigt) Smile

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MFW:

Hej Mick,

Jeg har overvejet om jeg skal gå lidt bredere således at jeg fokusere på MP3-afspillere generelt. Som udgangspunkt er jeg dog kommet frem til, at jeg vil fokusere på iPods, da der ellers er rigtigt mange priser der skal opdateres.

 

Div test viser jo også at Ipod er de bedste så kan godt forstå at det er der du vil ligge dit fokus ;-) Er selv æble mand ( var så lige en anden historie ;-) 

Jeg syntes endelig Podpriser.dk virker ret fedt ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)