Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af et billede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Mig og min partner i vores nyopstartede virksomhed er lidt uenige om vores billede på forside. se det her: www.detkreativeselskab.dk

 

Vi vil meget gerne høre Jeres mening om billedet - det er det hvor en grøn mand træde ud af mængden.

 

Virker det "useriøst" eller amatøragtigt - eller fænger det lige? :-)

 

Vi ser frem til Jeres kommentar

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Det virker fint nok og siger det med billeder som i også siger med teksten.

Dog er det en skam når i har sådan nogle smarte mennesker i menuen oven over (som dog ikke loader i min FireFox men kun i IE) så skulle de næsten gå igen en en grå og farverig udgave nede i det billede.

Hvilket CMS system er der brugt?

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

 

Tak for dit svar. Jeg skal lige være helt med: du mener at vi skal tage de 4 mænd fra oven, og lave dem på samme måde som det nuværende billede, ikke? Altså hvor 3 af dem måske er kedelig og grå, og den sidste i farve, så "han" skiller sig ud. Er det rigtig forstået?

 

Vores CMS system er fra ShopDanmark. Det er billigt og en super god service :-)

 

Dog er flashenkøbt fra et template, og som skrevet er siden langt fra færdig, så der er manger mangler osv.

 

 

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja du skal bruge de sammen mennesker i det nederste billede som du har øverst. Du kan godt sætte 10+ uendeligt som du har de sorte nu og så have en med farve på (samme som øverst) som går ud fra rækken helt som nu. Det synes jeg giver mere konsistens på siden.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

 

Det var egentlig en god idé. Jeg vil da prøve og se om det kan fungere. Dog kan det måske være lidt for ensformigt? Tænker når det både er det samme billede øverst og længere nede. Men prøver da helt sikkert, og ser hvordan det ser ud. Tak for din kommentar, og god weekend.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, det ser rigtig godt ud.

Men jeg synes også, at I burde flytte lidt rundt på elementerne, således at den grønne mand havner i det gyldne snit med mere billede foran sig end bag sig. Det vil give bedre ballance i billedet.

 

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)