Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Summasummarum hjælp..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg står og skal bruge et program til fakturering, kundekartotek, og varelager.. ikke selve regnskabsprogram, da vi har revisor på..

Mit spørgsmål mht. summasummarum er, der står i den gratis udgave at det er begrænset til 300 poster.. når man laver en faktura, kreditere eller andet, går det så ind som en post?

Er der nogle der kan foreslå andre programmer end summasummarum til dette formål ? - gratis program..

 

Tak på forhånd..

 

// Michelle

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En faktura tæller for mindst tre poster: En vedrørende salget, en vedrørende momsen og en vedrørende debitoren. Så hvis dine fakturaer kun har en linje, kan du lave 100, før du skal betale for licensen.


Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Anette..

Kender du andre gratis/billige programmer, hvor man kan lave faktura, kundekartotek og vareliste?
evt. e-conomic ?

 

// Michelle

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

e-conomic er et glimrende system, hvor du får alle de funktioner du nævner. Du betaler blot pr. måned for systemet kontra SummaSummarum som du køber.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge din revsior, hvilket system han (hun) bogfører i, for så kan det være, at I kan spare noget dobbeltarbejde ved at bruge samme system. Som nævnt er e-conomic også et fint system, men det bliver jo lidt dyrere i længden.

Prøv at kikke på http://mitregnskab.dk, hvor forskellige økonomisystemer er sammenlignet, det kan være, I finder noget, der passer jer.

Dbh
Anette

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak den side vil jeg lige tage en kigger på .. :)

Har snakket med revisoren, hun nævnte Summasummarum, e-conomic og c5 som gode programmer.. :)

 

// Michelle

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Nu nævner du jo e-conomic og det kan jeg helt sikkert hjælpe dig med Big Smile

For at se mere om e-conomic og for at finde ud af om det er program for dig, så vil jeg anbefale dig 2 ting, som helt sikker vil gøre dig klogere.

1. Online kursus f.eks. "kom godt i gang". Her vil du få et indtryk af programmet, hvor en af vores supportmedarbejdere vil gennemgå programmet - det er ganske gratis. (Hvis du vælger onsdag, så får du fornøjelsen af mig)

2. Tag en gratis demo. Så kan du prøve e-conomic og hvis du tager en demo med data, så har vi allerede lavet en masse fiktive posteringer, og du kan se hvordan det ser ud. 

Ligeledes vil jeg gerne gøre dig opmærksom på at support er gratis med e-conomic. Telefonsupporteren er åben alle hverdage fra 10-14.30.

Skulle du have yderligere spørgsmål, så er du selvfølgelige velkommen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)