Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

postdanmark kontra GSL

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg læser altid med interesse jeres nyhedsbreve, men hvor er sagligheden i det nye brev i dag.

i skriver der ikke er konkurrenter til postdanmark med levering af pakker til private, vi har i årevis brugt GLS da de kun koster ca. det halve af postdanmark.

så forklaring på jeres brev ønskes

Mvh Kronborg

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbyder GLS samme services som Postdanmark her tænkes primært på track n trace?

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg ikke hvad track n trace betyder, så det kan jeg ikke svare dig på, men det det drejer sig om at sende pakker til private og det gør de.

deusden har de flere indleveringssteder som man kan finde på deres hjemmeside, bl.a. kan vi indlever i en fotoferretning i brønderslev og haster forsendelsen kan den indleveres på deres kontor i nørresundby

 

 

Mvh Kronborg

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

STBJ:

Tilbyder GLS samme services som Postdanmark her tænkes primært på track n trace?

Ja, man kan søge på alle pakker der er i omløb, både GLS erhverv og Pakke Shops pakker.

Her er mere på dette links hos GLS

mvh   Geeked

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger kun Gls hader post danmark 

Gls pakkeshop til private er super :) mine kunder roser det. 

Og prisen er ikke ½ det er meget mindre. MEGET

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mangler stadig et svar fra amino på deres fejlorientering i nyhedsbrevet

Mvh Kronborg

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En pakke på f.eks 1 kg koster hos Post Danmark 75,- (Hvis man ikke har en erhvervsaftale) og 49,- hos GLS. Hvordan kan det blive en besparelse på over 50%?

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

corona:

nu ved jeg ikke hvad track n trace betyder, så det kan jeg ikke svare dig på, men det det drejer sig om at sende pakker til private og det gør de.

deusden har de flere indleveringssteder som man kan finde på deres hjemmeside, bl.a. kan vi indlever i en fotoferretning i brønderslev og haster forsendelsen kan den indleveres på deres kontor i nørresundby

 

 track and trace betyder at man hele tiden kan finde sine pakker ved at "tracke" et pakkenummer - det betyder for kunden han ikke behøver at ringe til butikken hvor han har købt varen og butikken ikke behøver at bruge tid på at fortælle hvor langt pakken er.

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

corona:
jeg mangler stadig et svar fra amino på deres fejlorientering i nyhedsbrevet

Jeg vil nu ikke sige du er blevet fejlinformeret :·) GLS leverer til private via deres pakkeshops. De leverer ikke direkte til kundens private dør. Det er netop det som gør Post Danmark stærkere end andre aktører.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas

Du kan umiddelbart ikke sammenligne GLS med PD på den måde du gør.

Det er 2 forskellige produkter de giver: GLS levere ikke direkte til privatkunder, det gør PD. Så bl.a. derfor vil PD være dyrere.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)