Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til godt virksomhedsnavn mv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ryomgård
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

1. indlæg fra mig - hej allesammen.

Jeg skal have sparket gang i min virksomhed. Jeg har kørt som deltidsbogholder i ca. 3 år ved siden af et job som revisor. Jeg tilbyder de almindelige bogholderimæssige ting som bogføring, afstemning mv, men kan også lave regnskaber (personlige, incl. VSO), rådgive, undervise i bogføring mv.

Jeg mangler hjælp til hvad jeg skal kalde min virksomhed. Mit navn er Jane Blaabjerg, da jeg i sin tid registrerede min virksomhed kaldte jeg den Blaabjerg Bogføring. Men jeg vil gerne signalere "mere" end bare bogføring, noget med økonomi, regnskab ell. lignende.

Udover Blaabjerg Bogføring har jeg fået et forslag om Regneskabet. Men andre ideer ønskes, samt kommentarer på de to nævnte.

Jeg skal også have lavet logo, kan godt li' de logoer der er simple (f.eks. TurnTool, CubiCasa, Atira). Hvis I har et godt navne/logo-forslag så sig endelig til.

På forhånd tak for hjælpen

Jane

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

Og velkommen blandt de skrivende Aminoer :-)

Jeg synes, at "Regneskabet" lyder meget godt, men jeg kan se, at regneskabet.dk er taget, så medmindre det er dig, der har det, så er det måske en god idé at finde noget andet.

Held og lykke med den kreative proces og alt det øvrige!

Hej med dig :-)

Fra Ryomgård
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt tænkt, det er et krav at navnet kan bruges til hjemmeside. Regneskabet er mit :-)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra 7490 Aulum
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BLAABJERG REVISION

Fra Ryomgård
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indput.

"Revision" i navnet dur ikke i mit tilfælde. Det er kun statsaut. og registrerede revisorer der reviderer regnskaber, jeg er ikke registreret.

 

Jeg er vild med signalværdien i blueconomy og det simple logo. Måske det er der vi skal ende?? Det er helt sikkert i den retning jeg skal. Tænker lige lidt over det og ser om jeg kan få det til at ligge rigtigt i munden. Tror du har skaffet dig en kunde :-)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)