Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DTG kiosk søges + fremkaldelse af rammer til serigrafisk tryk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal igang med et trykke projekt. Er der nogen af jer der kender forhandlere af DTG kiosk printere i Danmark?

Jeg er også på jagt efter et sted der kan fremkalde rammer til tryk. Altså gammeldags ramme tryk i hånden. Fik fremkaldt rammer til et kunstprojekt for år tilbage, men kan ikke finde nogen steder der laver den slags i dag.

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig!!

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fornylig købt en DTG Kiosk fra Dan-Team i Hedensted, men de har lige lagt deres virksomhed sammen med Rothenberger.dk. Der finder du en masse viden omkring den slags maskiner. Mht. fremkaldelse af filmrammer, så kunne du nok tale med flere forskellige af de tekstiltrykkerier der er her på amino. Jeg er lidt for langt væk til at være behjælpelig.

Ellers har jeg indenfor kort tid planer om at sælge en af mine 2 DTG'ere, du er velkommen til at sige til hvis det skulle være intressant.

Håber det hjalp.

Heini

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Snuden:

Jeg er også på jagt efter et sted der kan fremkalde rammer til tryk. Altså gammeldags ramme tryk i hånden. Fik fremkaldt rammer til et kunstprojekt for år tilbage, men kan ikke finde nogen steder der laver den slags i dag.

Du skal nok ikke snakke med et serigrafisk trykkeri. Da de fleste er så presset økonomisk at de ikke vil hjælpe nogen idag. Med den udfasning til øst europa, samt kina. Så lukker de på stribe.

/Kenneth

Ps. Jeg vil heller ikke hjælpe dig, og grunden til dette, er at jeg ikke kender til din viden, og derfor kommer man hurtigt ind i nogle konflikter når ramme materialet bliver fejlbehandlet, og øddelagt, og når man så oveni købet af dette øddelægger materialer for xx antal kroner, fordi at man ikke selv holder øje, så skal det jo tørres af på en. Og det er at spild af min tid.

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke noget vås. Har kontakt med en rigtig dygtig trykker, der oven i købet fortæller og hjælper med stort set alt.

Der er fortsat mange i DK, og Kina er blevet dyrt, så det passer ikke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)