Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thougaard Frandsen:

 

Selv tak og sorry Batman11..

Du kender noget mere til branchen og arbejdet end jeg lige opfattede i første indlæg, beklager.

Det største problem i vagtbranchen er at fastholde og finde gode medarbejdere. Problemet er så mange stopper og kunderne opsiger en fordi man hele tiden sender nye folk som gerne vil have en uniform på men ikke kan holde til jobbet.

 

 

Og det var derfor du prøver at sige til manden at han skal betale ca. 10000kr om året i autorisation??? Lyder mere til at det er dig der ikke helt har styr på det, må jeg desværre sige.

 

Batman du kan bare skrive hvis der er spørgsmål ang. opstart osv.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er direkte forkert.

En autorisation skal du søge efter hos Rigspolitiet og koster 5000 kr som er et engangsbeløb.

Timenprisen er også alt for høj, den ligger på 250-450 kr. andre vagtydelser kan ligge højere.

hvis du ønsker hjælp, så besøg www.vagtselskaber.info der er mange som ved en masse om at starte vagtselskab op.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej batman.

Det hedder "et vagtfirma" bare til din orientering..

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ingen grund til panik, Amino kan hjælpe dig hele vejen også selvom du er ikke er den fødte forretningsmand.

Med hensyn til din hjemmeside så synes jeg du skal skrive mig en mail på info@enovasion.dk vi har megen erfaring med at sætte sider op for nystartede virksomheder og overtakserer dig ikke med 30.000kr.
Skriv og lad os finde en fornuftig løsning til dig.

Held og lykke. 

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Et nyt firma skal naturligvis have en fin hjemmeside fra start og det du skal bruge i starten er en lille hjemmeside til omkring 5000 -10.000 kr max.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ingen ide om hvorfor folk tåger rundt i en trad der er så gammel og ikke aktuel mere..

Tak fordi du rettede min fejl Hagbart ang pris på Autoriation.

Hvis der er nogle vagtfirmaes som tager 250 kr i timen hos kunden kan jeg da godt forstå de ikke kan få andet end ringe svagt begavet personale og vagtfirmaer går fallit på stribe. Nu er der godt nok finanskrise men kender da ingen servicevagter der går til under 200 kr i timen i dagtimerne. Man kan da ikke drive forretning på sådan et grundlag og 450 kr i timen er også meget lidt i min optik men ja man får jo hvad man betaler for.

Forresten tak fordi jeg fik meget hjælp da jeg kom ind i branchen for mange år siden via hjemmesiden www.vagtselskaber.info

Simon

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

200 kr i timen som servicevagt, den holder sgu ikke, en servicevagt får ikke meget mere end 125 kr i timen idag, så hvis du kender et firma som betaler 200 kr + feriepenge, pension m.v. så vil jeg gerne arbejde der.

 

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL 125 kr i timen det må da være en spøg Stick out tongue så forstår jeg da godt den standard der er. Der er da ingen "hvide" mænd der vil gå til den løn.

 Jeg kan da høre at hvis jeg bliver arbejdsløs skal jeg ikke ind i et vagtfirma hvis det er lønnen nu til dags.

Jeg er ansat privat vil ikke skrive offentligt for hvem du kan sende mig en PB hvis det er. Hvis du er seriøs og kunne tænke dig et job, men ikke hvis du bare er nysgerrig. Det er ikke mig der behandler ansøgninger.

Simon

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne sige hvad en servicevagt kan få, men når en simpel dørmand som jeg selv kan få 225 kr + feriepenge osv, finder jeg det usandsynligt at uddannede vagter får væsentligt mindre.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)