Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en webshop som ikke er billigst få success?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

 

Jeg overvejer at starte en webshop, men jeg kan se på priserne, at jeg indenfor min branche ikke vil være den billigste. Brancen er i elektronik-feltet.

 

Kan jeg stadig få success med webshoppen eller vil det være at spilde min tid.

Kan nogen give mig et godt råd?

 

Mvh.
Glen

Funny videos at Pitstop1000.com


 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Det kommer an på, om du kan signalere, at der er en grund til de højere priser. Prisen er ikke alt, så hvis du har en bedre service eller jeg bliver mere tryg ved at handle hos dig, så kan du sagtens få mig som kunde - hvis jeg altså kan finde dig...

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcist på elektronik tror jeg det bliver svært, da folk ofte benytter sig af det billigste der er, f.eks. på edbpriser.dk.

Du skal også være opmærksom på, at avancen ikke er særlig høj ved elektronik, så vidt jeg har hørt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske i de fleste tilfælde. Personligt kan jeg godt fravælge det billigste alternativ på edbpriser.dk og det kan have noget at gøre med leveringstider, service og troværdighed.

Michael

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke altid den billigste pris folk vælger. Hvis prisforskellen ikke er speciel stor, så har mange kunder en tendens til at vælge en butik de kender.

Bilka, Elgiganten etc. kan altså sagtens tillade sig at prissætte deres varer en smule højere, end f.eks. en udenlandsk webshop eller flemmings-kældershop.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Det har du helt ret i - jeg vil selv gøre det samme. Men spørgsmålet er så, hvordan man kan være dyrere end de andre og være en relativt ukendt butik. Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, hvis man har økonomien til at få et godt navn op at køre.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep. Der er ingen tvivl om, at det er lidt op ad bakke og der skal trampes lidt hårdere. Personligt ville jeg ikke turde kaste mig ud i så hårdt et marked.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:

Kan jeg stadig få success med webshoppen eller vil det være at spilde min tid.

Kan nogen give mig et godt råd?

Mvh.
Glen

Hej Glen

Jeg tror det bliver meget svært at få succes, for hvad kan du som ny tilbyde, når din pris ikke kan konkurrere? Jeg vælger måske ikke det billigste sted, men kigger ofte også på hvilken forhandler det er. Som regel vælger jeg den dyreste fra, selvom det er en jeg har handlet med før.

Men elektronik feltet er jo også lidt stort, så spørgsmålet er også om du har fundet et område hvor der ikke er så mange, har fundet et område hvor det er lidt mere specielle varer.

Ja kort sagt kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad det er du sælger og hvorfor man så skulle vælge dig fremfor de øvrige på markedet.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vælger selv at købe steder jeg kender selvom det koster lidt mere..

Wuptii, elgiganten og dem der vises på tv.

tror jeg lidt falder for den falske tryghed der er i en tv reklame.

Flere af de store firmaer har jo også anderkendte lånemuligheder  som gør dem mere troværdig.

 

Det er de små ting der gør udslaget og ikke bare som de andre sider at det er prisen :-)

Gider ikke det er billigt og jeg så får problemer eller mine vare aldrig dukker op

 

Mikkel

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle jeres svar og meninger. Jeg har stadig ikke besluttet mig..... det kunne godt lyde lidt som om, at jeg skal finde mig en niche:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)